DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Visst er jentene her åpne for nye bekjentskaper. Det er bare et par uker siden jeg startet med MSN, og nå har jeg alt 8-9 dolere på lista. Så de har absolutt tatt vel i mot meg! Er ikke du også sånn som har vært her i åresvis og møtt folk IRL osv da? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 på andres bekostning ja!!! 8Þ Min spesialitet *Sender over et glass hjemmelaga vin som trøst* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Er ikke du også sånn som har vært her i åresvis og møtt folk IRL osv da? Jeg har ikke vært her i årevis, men har møtt folk siden jeg bor så nærme noen av de Kjekt med nye venner =) 0 Siter
Gjest Litt anonym nå Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ååååå - dette blir jo bare verre og verre! Det er jo akkurat slik jeg liker dem best ;-) SUKK - hvilke forsakelser man må gjøre her i verden... Er han single? Tror han er singel, ja. Broren min forteller ikke akkurat så mye om ham, og jeg tør ikke fiske så mye heller ;-) 0 Siter
Gjest Litt anonym nå Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Fnis, litt betatt du også da, skjønner jeg. Litt? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Min spesialitet *Sender over et glass hjemmelaga vin som trøst* *takk* trengte det nå! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Er ikke du også sånn som har vært her i åresvis og møtt folk IRL osv da? Jeg har bare truffet annegunn i RL. Henne traff jeg i sommer. Jeg begynte å maile av og til med amber også i sommer. Chatte har vi bare gjort noen uker, som sagt. Jeg har brukt DOL som oppslagsverk en sjelden gang i mange år, men bare vært aktiv doler det siste året. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Han ser flott ut, ja. Litt sånn "lurvete-flott", om du skjønner? Rettutavsengaflott :-) ååååååå *misunnelig* 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Han var slem -og nei, han er ikke her nå i noen slags utgaver Han gidder ikke opprette en ny mailadresse bare for det. Bra. Han kan holde seg unna. Men du er jo kjempehyggelig flisa. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 *takk* trengte det nå! Bare hyggelig. Husk at den har en ekstrem høy alkoholprosent.. *hikk* 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Bra. Han kan holde seg unna. Men du er jo kjempehyggelig flisa. Som lojal kone så må jeg fortelle at han er hyggelig han også - i RL 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Som lojal kone så må jeg fortelle at han er hyggelig han også - i RL Det er han sikkert. Jeg snakker jo kun utfra hvordan jeg "kjenner" ham fra dol. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Bare hyggelig. Husk at den har en ekstrem høy alkoholprosent.. *hikk* Høy alkoholprosent? Sende over litt? (eh...var det ikke vi som nettopp snakket om å legge oss?) *s* 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Som lojal kone så må jeg fortelle at han er hyggelig han også - i RL Hva gjorde han da? En gang for alle: jeg er _verdens_ største spørrehøne, og alle som kjenner meg vet at de bare sierfra når de ikke vil svare mer.. =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Høy alkoholprosent? Sende over litt? (eh...var det ikke vi som nettopp snakket om å legge oss?) *s* Minst 60% *Sende over en dunk* *Kremt* er nesten i seng jeg nå.. Skal bare... 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Minst 60% *Sende over en dunk* *Kremt* er nesten i seng jeg nå.. Skal bare... Jeg også. har pusset tenner og sånn. Sitter her iført et tigerpledd fordi jeg "skulle bare"...og så ble det noen flere innlegg likevel, gitt. *tusle meg i seng. snart* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg også. har pusset tenner og sånn. Sitter her iført et tigerpledd fordi jeg "skulle bare"...og så ble det noen flere innlegg likevel, gitt. *tusle meg i seng. snart* Jeg har og pusset tennene.. Skal bare.. hmm.. drikke opp resten av vinglasset 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hva gjorde han da? En gang for alle: jeg er _verdens_ største spørrehøne, og alle som kjenner meg vet at de bare sierfra når de ikke vil svare mer.. =) Han og Grip var ufine i en tråd og kalte noen stygge ting - det var sikkert dråpen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Dere mener selvsagt snadderpakka Trond Espen Seim. Nammenam! Finfin stemme har han også. *flirer fårete* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Syns han ser ut som en pus jeg.. Er ikke akkurat det der jeg kaller et rått og sexy mannfolk! Pus? Har du hørt stemmen hans, eller? Den er alt annet enn pusete... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.