Gjest Trodde jeg ikke Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Ja, for 2.gang tilogmed -åssen da? virker jeg single eller homo eller noe? Neh, bare litt sær. Pluss at du sitter her flere timer i døgnet. 0 Siter
nanna Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Du får maaaasse ære og berømmelse! Og KJEMPEHAPPY jenter som hopper på msn nå. :-D Det kan jeg si meg fornøyd med. 0 Siter
nanna Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hvis du ikke syntes at Trond Espen Seim er deilig, så går du virkelig glipp av noe. Kanskje jeg skal flytte tilbake til Torshov og sitte klar utenfor Torshov teateret om kveldene... ;-) Jeg har siklet ferdig, for å si det sånn. 0 Siter
nanna Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Ja! Han er det. Tusen takk for svar og hjelp til å få letta på frustrasjonene. Han er rå! Væsjego. 0 Siter
flisa Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Neh, bare litt sær. Pluss at du sitter her flere timer i døgnet. Ja, jeg har 3 jobber -og alle foregår foran pc'en - så det er vel naturlig 0 Siter
Gjest Dårlig arbeidsmoral? Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Ja, jeg har 3 jobber -og alle foregår foran pc'en - så det er vel naturlig Men når du jobber burde du vel gjøre nettopp det, istedenfor å sitte her? 0 Siter
flisa Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Men når du jobber burde du vel gjøre nettopp det, istedenfor å sitte her? Nei - ingen jobber døgnet rundt! - hender jeg klør meg i øret også - tar like lang tid som det jeg skrev her nå omtrent 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.