Gå til innhold

Ikea er terapi det.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå har jeg vært hatt vondt i halsen et par dager, tung i kroppen og har bare hatt lyst til å sove. Kroppen kjentes så tung, så tung.

Har nesten lurt litt på om jeg var i ferd med å få en depresjon til og med. Alle arbeidsoppgaver jeg har forran meg, virket helt uoverkommelig og jeg var lei alt.

Men så tok jeg en tur på Ikea og spiste pinnekkjøtt med ei venninne, brukte mer penger enn jeg skulle og VIPS jeg er frisk som en fisk igjen, og arbeidslysten er på topp.

fuji1365380447
Skrevet

Ja, IKEA er toppen, så lenge man har god tid, ikke er sulten og har nok penger til kjøpe noe man faktisk har lyst på.

Kjøpte du noe fint da?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, IKEA er toppen, så lenge man har god tid, ikke er sulten og har nok penger til kjøpe noe man faktisk har lyst på.

Kjøpte du noe fint da?

2 sykker saueskinn.(Det er vel ikke ordentlig da men) De jeg hadde var mer grå enn hvit.

Julegardiner til kjøkkenet, en stor julepute til gjyngestolen.

Hvite talglys.

Så husker jeg ikke mer. Tror det var alt.

fuji1365380447
Skrevet

2 sykker saueskinn.(Det er vel ikke ordentlig da men) De jeg hadde var mer grå enn hvit.

Julegardiner til kjøkkenet, en stor julepute til gjyngestolen.

Hvite talglys.

Så husker jeg ikke mer. Tror det var alt.

Å -deilig med saueskinn å sette kalde tær på om morgenen.

Dette var skikkelig forberedelse til en kald og mørk tid.

Gjest Slependen eller ?
Skrevet

På Slependen eller ?

Huff jeg har ikke vært der på lenge, å merker på kroppen at vi burde tatt en stopp når vi en sjelden gang kjører forbi. Men det ser helt forferdelig ut der nå, med denne utbyggingen.

Redd jeg kommer til å rote meg bort før jeg får parkert bilen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

På Slependen eller ?

Huff jeg har ikke vært der på lenge, å merker på kroppen at vi burde tatt en stopp når vi en sjelden gang kjører forbi. Men det ser helt forferdelig ut der nå, med denne utbyggingen.

Redd jeg kommer til å rote meg bort før jeg får parkert bilen.

Nei, det ble Furuset denne gangen. Jeg pleier å variere litt.

Skrevet

Ja Ikea er bra terapi, prøver å få tid til å komme meg ut dit en av dagene jeg og....i grunnen så er all form for shopping terapi.

Skrevet

Etter slike innlegg forstår jeg det gubben alltid sier: Du er ikke noe ordentlig kvinnfolk du se.

For jeg blir sliten og utmattet av en tur på Ikea - eller andre shoppingturer. Ikke er jeg flink til å bruke penger heller. (Og det synes jo gubben er bra:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Etter slike innlegg forstår jeg det gubben alltid sier: Du er ikke noe ordentlig kvinnfolk du se.

For jeg blir sliten og utmattet av en tur på Ikea - eller andre shoppingturer. Ikke er jeg flink til å bruke penger heller. (Og det synes jo gubben er bra:-)

Det kommer helt an på hvor god tid man har, synes jeg.

Skrevet

Hun: Lykken er en hel dag med bare shopping.

Han: Lykken er å slippe en hel dag med bare shopping.

Sikkert både overdrevet og en utilbørlig generalisering, men du verden så mange par jeg kjenner som har det sånn...

Skrevet

Det kommer helt an på hvor god tid man har, synes jeg.

Spiller ingen rolle. Jeg kan ha kjempegod tid, men blir stressa alikevel:-)

Skrevet

IKEA er en fin test for de som vurderer seg ferdig i samlivsterapi. Vil man fortsatt bo sammen når man kommer ut, vet man at forholdet er liv laga ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hun: Lykken er en hel dag med bare shopping.

Han: Lykken er å slippe en hel dag med bare shopping.

Sikkert både overdrevet og en utilbørlig generalisering, men du verden så mange par jeg kjenner som har det sånn...

Jeg passer ikke helt inn i beskrivelsen, for jeg er nok ingen typisk shoppingtype.

Og jeg handler ikke så jeg mister kontrollen over økonomien. Er fornuftig slik.

Men det er deilig av og til, når man har god tid og komme seg vekk fra familie og gå rundt å titte med en venninne.

Men nå har jeg sittet inne i 2 dager da, og vært deppa over alt jeg ikke orket å gjøre.

Rart hvor store underverker slike små ting kan gjøre.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

IKEA er en fin test for de som vurderer seg ferdig i samlivsterapi. Vil man fortsatt bo sammen når man kommer ut, vet man at forholdet er liv laga ;-)

He he, der er mannen min grei altså.

Han blir som regel borte for meg der, men jeg finner han ved lyspæreavdelingen. Han elsker lyspærer han , skjønner du;)

Skrevet

He he, der er mannen min grei altså.

Han blir som regel borte for meg der, men jeg finner han ved lyspæreavdelingen. Han elsker lyspærer han , skjønner du;)

Min blir ikke borte!!! Han skal ha meg til å se på alt mulig, jeg blir gal! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...