Gjest KariKruskakli Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Nå har jeg vært hatt vondt i halsen et par dager, tung i kroppen og har bare hatt lyst til å sove. Kroppen kjentes så tung, så tung. Har nesten lurt litt på om jeg var i ferd med å få en depresjon til og med. Alle arbeidsoppgaver jeg har forran meg, virket helt uoverkommelig og jeg var lei alt. Men så tok jeg en tur på Ikea og spiste pinnekkjøtt med ei venninne, brukte mer penger enn jeg skulle og VIPS jeg er frisk som en fisk igjen, og arbeidslysten er på topp. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, IKEA er toppen, så lenge man har god tid, ikke er sulten og har nok penger til kjøpe noe man faktisk har lyst på. Kjøpte du noe fint da? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, IKEA er toppen, så lenge man har god tid, ikke er sulten og har nok penger til kjøpe noe man faktisk har lyst på. Kjøpte du noe fint da? 2 sykker saueskinn.(Det er vel ikke ordentlig da men) De jeg hadde var mer grå enn hvit. Julegardiner til kjøkkenet, en stor julepute til gjyngestolen. Hvite talglys. Så husker jeg ikke mer. Tror det var alt. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 2 sykker saueskinn.(Det er vel ikke ordentlig da men) De jeg hadde var mer grå enn hvit. Julegardiner til kjøkkenet, en stor julepute til gjyngestolen. Hvite talglys. Så husker jeg ikke mer. Tror det var alt. Å -deilig med saueskinn å sette kalde tær på om morgenen. Dette var skikkelig forberedelse til en kald og mørk tid. 0 Siter
Gjest Slependen eller ? Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 På Slependen eller ? Huff jeg har ikke vært der på lenge, å merker på kroppen at vi burde tatt en stopp når vi en sjelden gang kjører forbi. Men det ser helt forferdelig ut der nå, med denne utbyggingen. Redd jeg kommer til å rote meg bort før jeg får parkert bilen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 På Slependen eller ? Huff jeg har ikke vært der på lenge, å merker på kroppen at vi burde tatt en stopp når vi en sjelden gang kjører forbi. Men det ser helt forferdelig ut der nå, med denne utbyggingen. Redd jeg kommer til å rote meg bort før jeg får parkert bilen. Nei, det ble Furuset denne gangen. Jeg pleier å variere litt. 0 Siter
Aryane Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja Ikea er bra terapi, prøver å få tid til å komme meg ut dit en av dagene jeg og....i grunnen så er all form for shopping terapi. 0 Siter
Speak Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Etter slike innlegg forstår jeg det gubben alltid sier: Du er ikke noe ordentlig kvinnfolk du se. For jeg blir sliten og utmattet av en tur på Ikea - eller andre shoppingturer. Ikke er jeg flink til å bruke penger heller. (Og det synes jo gubben er bra:-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Etter slike innlegg forstår jeg det gubben alltid sier: Du er ikke noe ordentlig kvinnfolk du se. For jeg blir sliten og utmattet av en tur på Ikea - eller andre shoppingturer. Ikke er jeg flink til å bruke penger heller. (Og det synes jo gubben er bra:-) Det kommer helt an på hvor god tid man har, synes jeg. 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hun: Lykken er en hel dag med bare shopping. Han: Lykken er å slippe en hel dag med bare shopping. Sikkert både overdrevet og en utilbørlig generalisering, men du verden så mange par jeg kjenner som har det sånn... 0 Siter
Speak Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Det kommer helt an på hvor god tid man har, synes jeg. Spiller ingen rolle. Jeg kan ha kjempegod tid, men blir stressa alikevel:-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 IKEA er en fin test for de som vurderer seg ferdig i samlivsterapi. Vil man fortsatt bo sammen når man kommer ut, vet man at forholdet er liv laga ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hun: Lykken er en hel dag med bare shopping. Han: Lykken er å slippe en hel dag med bare shopping. Sikkert både overdrevet og en utilbørlig generalisering, men du verden så mange par jeg kjenner som har det sånn... Jeg passer ikke helt inn i beskrivelsen, for jeg er nok ingen typisk shoppingtype. Og jeg handler ikke så jeg mister kontrollen over økonomien. Er fornuftig slik. Men det er deilig av og til, når man har god tid og komme seg vekk fra familie og gå rundt å titte med en venninne. Men nå har jeg sittet inne i 2 dager da, og vært deppa over alt jeg ikke orket å gjøre. Rart hvor store underverker slike små ting kan gjøre. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 IKEA er en fin test for de som vurderer seg ferdig i samlivsterapi. Vil man fortsatt bo sammen når man kommer ut, vet man at forholdet er liv laga ;-) He he, der er mannen min grei altså. Han blir som regel borte for meg der, men jeg finner han ved lyspæreavdelingen. Han elsker lyspærer han , skjønner du;) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 He he, der er mannen min grei altså. Han blir som regel borte for meg der, men jeg finner han ved lyspæreavdelingen. Han elsker lyspærer han , skjønner du;) Min blir ikke borte!!! Han skal ha meg til å se på alt mulig, jeg blir gal! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.