Gjest ibro Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Måtte på do, og fikk ikke med meg hva de så helt på slutten! Hjelp! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Shannon ble skutt av hun traktorlesba 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Shannon ble skutt av hun traktorlesba ... rett etter de hadde hatt _den_ romantiske scena.. *hulk* 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 De så Walt, Shannon sprang etter og ble skutt av den mannevonde mørke bitchen som er med de som overlevde fra bakerst i flyet! Også hørte alle hvisking, spooky! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 ... rett etter de hadde hatt _den_ romantiske scena.. *hulk* *snufs* 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 ... rett etter de hadde hatt _den_ romantiske scena.. *hulk* Likte ikke den slutten altså!! Gjett om de kommer til hate henne enda mer nå! *s* *glede seg til neste gang* 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Shannon blei skutt av hu derre syke dama som Sawyer og co var sammen med. Hvas tenker du på??? Gå på do på slutten av LOST?? Jeg hadde at barn som gråt sånn på midten, men det var bare såvidt jeg gikk ned til ham;O) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Shannon blei skutt av hu derre syke dama som Sawyer og co var sammen med. Hvas tenker du på??? Gå på do på slutten av LOST?? Jeg hadde at barn som gråt sånn på midten, men det var bare såvidt jeg gikk ned til ham;O) Ja, herregud. Drit nå i ungen. Lost er viktigst *knis* 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, herregud. Drit nå i ungen. Lost er viktigst *knis* hehe, helt klart;o) Syk er han også stakkar. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 hehe, helt klart;o) Syk er han også stakkar. Uff, da.. Lær han opp til å se Lost. Skjerm over senga hans feks 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Shannon ble skutt av hun traktorlesba Ja, hva er det med hun der kjerringa da? Hun irriterer meg, hun burde få fyken i serien! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, hva er det med hun der kjerringa da? Hun irriterer meg, hun burde få fyken i serien! Ja, hun irriterer meg også. Det irriterer meg at hun skal være så sabla "bad"!! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, hun irriterer meg også. Det irriterer meg at hun skal være så sabla "bad"!! Hun er sånn wanna-be-bad. *blæh* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, hva er det med hun der kjerringa da? Hun irriterer meg, hun burde få fyken i serien! Irritere meg noe sinnsykt. Som samboeren min sa: "Hun fortjener å bli skutt" 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, hun irriterer meg også. Det irriterer meg at hun skal være så sabla "bad"!! Tror hun er sjefen.. Bitch, kaller vi sånne 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Irritere meg noe sinnsykt. Som samboeren min sa: "Hun fortjener å bli skutt" Heldiggris. Jeg spurte kjæresten min om hun ikke var irriterende. Han: ..øh...nja... Jeg: Du synes ikke hun er SEXY!?!? Han: ... asså.. nei... Jeg: Ser ikke du at hun bare er utrolig wanna-be-bad!? osv. Mannfolk er så jævla enkle noen ganger. (Og jenter så ufattelig lage et nummer ut av ingenting) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Irritere meg noe sinnsykt. Som samboeren min sa: "Hun fortjener å bli skutt" Helt enig med ham, M.! *vekk med traktorkjerringa* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Heldiggris. Jeg spurte kjæresten min om hun ikke var irriterende. Han: ..øh...nja... Jeg: Du synes ikke hun er SEXY!?!? Han: ... asså.. nei... Jeg: Ser ikke du at hun bare er utrolig wanna-be-bad!? osv. Mannfolk er så jævla enkle noen ganger. (Og jenter så ufattelig lage et nummer ut av ingenting) He he.. Kjærsten din var sikkert bare litt lost.. Hoho.. i dag tar jeg bare helt av 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Helt enig med ham, M.! *vekk med traktorkjerringa* Ho ho.. vi får danne en klubb. Eller skal jeg si en klikk.. "Vekk med traktorkjerring-klikken":P 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ho ho.. vi får danne en klubb. Eller skal jeg si en klikk.. "Vekk med traktorkjerring-klikken":P Den er jeg med på! hehehe *vekk med traktorkjerringa-klikken* (pst: digger humoren din ikveld, M. *S*) LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.