Gå til innhold

Lost tullinger:)

Anbefalte innlegg

Gjest lost er teit
Skrevet

Er det virkelig noen som henger med på lost ennå?

Jeg har fått avsky for hele greia for det er så jævlig unaturlig.

Teit hele serien............:):

Videoannonse
Annonse
Gjest theoline
Skrevet

Henger på som bare det, skummelt men skikkelig facinerende og uforutsigbar serie, midt i blinken for meg!

Skrevet

La du ikke merke til at DOL var tomt i 40 minutter? =)

Morsomt at du stiller det spørsmålet akkurat når episoden er slutt forresten.. =p

Skrevet

Jeg prøvde å se en episode for et par uker siden, men jeg skjønte ikke et kvekk av noe som helst. Ikke syntes jeg at han kjekkasen alle snakker om var så kjekk heller.

Det er ikke umulig at det er meg og smaken min det er noe galt med:-)

Skrevet
  tonie skrev (På 23.11.2005 den 21.39):

Jeg prøvde å se en episode for et par uker siden, men jeg skjønte ikke et kvekk av noe som helst. Ikke syntes jeg at han kjekkasen alle snakker om var så kjekk heller.

Det er ikke umulig at det er meg og smaken min det er noe galt med:-)

Han var MYE kjekkere i starten, da han gikk rundt i bar overkropp og med kortere hår og bare var _litt_ skitten =)

Skrevet

Å jau, eg sit no og gløsar på det.

Gripande kan det vere også - til tider.

;o)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg følger med! Men sambo har falt av. Men jeg tvinger nå han til å laste ned og se på sammen med meg jeg da. Han synes det har blitt en evighetshistorie som aldri kommer noen vei, og det er jo igrunnen sant, den er jo ekstremt langdryg,men jeg må nå følge med for det jeg da.

fuji1365380447
Skrevet
  DarkPink skrev (På 23.11.2005 den 21.36):

La du ikke merke til at DOL var tomt i 40 minutter? =)

Morsomt at du stiller det spørsmålet akkurat når episoden er slutt forresten.. =p

Jeg som IKKE ser på Lost, merket i allefall et utrolig oppsving her inne etter at Lost var ferdig...

Så jeg skjønner jo at jeg går glipp av noe.

Skrevet

Begynner å bli ganske lei nå ja..

Ser om det passer seg, men er ikke like ivrig som i sesong nr. 1...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg ser på det som et eventyr. Mange eventyr er spennende selv om de ikke har noe med virkligheten å gjøre.

Skrevet
  DarkPink skrev (På 23.11.2005 den 21.43):

Han var MYE kjekkere i starten, da han gikk rundt i bar overkropp og med kortere hår og bare var _litt_ skitten =)

Ok, kanskje jeg må se en episode til og prøve å se ham for meg i ren og pen utgave;-)

Skrevet
  tonie skrev (På 23.11.2005 den 22.03):

Ok, kanskje jeg må se en episode til og prøve å se ham for meg i ren og pen utgave;-)

Og ikke minst, korthåret!

Skrevet
  DarkPink skrev (På 23.11.2005 den 22.05):

Og ikke minst, korthåret!

Njæh. Håret var vel omtrent det eneste jeg likte ved ham, hehe.

Gjest trultemor25
Skrevet
  tonie skrev (På 23.11.2005 den 22.09):

Njæh. Håret var vel omtrent det eneste jeg likte ved ham, hehe.

Fett, halvlangt hår.. yammi! :)

Gjest Cezalion
Skrevet
  trultemor25 skrev (På 23.11.2005 den 21.53):

Jeg følger med! Men sambo har falt av. Men jeg tvinger nå han til å laste ned og se på sammen med meg jeg da. Han synes det har blitt en evighetshistorie som aldri kommer noen vei, og det er jo igrunnen sant, den er jo ekstremt langdryg,men jeg må nå følge med for det jeg da.

Hvor kan man laste ned episodene? Gått glipp av et par.

Skrevet
  trultemor25 skrev (På 23.11.2005 den 22.10):

Fett, halvlangt hår.. yammi! :)

Hehe. Jeg liker litt "skitne" menn med oljeflekker og fersk svette over musklene, men fett hår med en overgrodd potteklipp inngår desverre ikke i den kategorien.

Gjest trultemor25
Skrevet
  Cezalion skrev (På 23.11.2005 den 22.13):

Hvor kan man laste ned episodene? Gått glipp av et par.

Ifølge min sambo så er den siden han bruker stengt for nye brukere. Men han sier du kan prøve www.thepiratebay.org

Gjest Cezalion
Skrevet
  trultemor25 skrev (På 23.11.2005 den 22.16):

Ifølge min sambo så er den siden han bruker stengt for nye brukere. Men han sier du kan prøve www.thepiratebay.org

Skal prøve den. Takk :)

Skrevet
  tracken skrev (På 23.11.2005 den 22.11):

...som ser på slikt møl.

ja fy flate! - de burde vært bura inne, og blitt fratatt TvNorge-kanalen på livstid! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...