Gå til innhold

Lost tullinger:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en Lost-tulling.

Og så digger jeg Sawyer. hehe

Fortsetter under...

Skrevet

Fett, halvlangt hår.. yammi! :)

Pøsj, det overså jeg glatt. Jeg bare så for meg at han sikkert hadde funnet en boks med hårvoks på et eller annet hemmelig lager et sted.

Skrevet

Jeg er en Lost-tulling.

Og så digger jeg Sawyer. hehe

Jeg digger også Sawyer, var et øyeblikk redd detvar han som skulle stryke med i dag...

Grusomt at det er en hel uke til neste episode!

Skrevet

Så du ser bare på ting som er "naturlig", da?

;oP

Skrevet

Folk her inne ser jo til og med på Chasing Amy og det som finnes av onsdagsfilmer og såpeopera-dilldall, så at de også ser på Lost er ingen bombe.

Jeg har faktisk bare sett en episode av Lost, og likte ikke da det jeg så, men siden jeg ser hvordan folk her inne, mennesker som ikke eier smak hva film og serier angår, ser på Lost, kommer jeg nok heller ikke til å skaffe sesong 1 og se den.

Det er ikke akkurat noe kvalitetsstempel at folka her inne ser på den, nei.

Skrevet

Folk her inne ser jo til og med på Chasing Amy og det som finnes av onsdagsfilmer og såpeopera-dilldall, så at de også ser på Lost er ingen bombe.

Jeg har faktisk bare sett en episode av Lost, og likte ikke da det jeg så, men siden jeg ser hvordan folk her inne, mennesker som ikke eier smak hva film og serier angår, ser på Lost, kommer jeg nok heller ikke til å skaffe sesong 1 og se den.

Chasing Amy? *flire*

Annonse

Skrevet

Chasing Amy? *flire*

Hehe, jeg prøvesmakte en juleøl for mye.

Jeg mente naturligvis... hva faen heter serien igjen? Denne advokatberta som løper rundt på tv2 på onsdager.

Serien diskuteres stadig vekk her inne.

Skrevet

Chasing Amy? *flire*

Judging Amy.

Det er det søpla heter.

Chasing Amy er, etter hva jeg husker, en ganske ok film.

Skrevet

Jeg mente naturligvis... hva faen heter serien igjen? Denne advokatberta som løper rundt på tv2 på onsdager.

Judging Amy. Skjønte da godt at det var det du mente =)

Skrevet

Høyh - jeg har utmerket filmsmak (og filmkunnskap, for den saks skyld).

Skrevet

Hehe, den går på tirsdager ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...