amber sun Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg er en Lost-tulling. Og så digger jeg Sawyer. hehe 0 Siter
tonie Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Fett, halvlangt hår.. yammi! Pøsj, det overså jeg glatt. Jeg bare så for meg at han sikkert hadde funnet en boks med hårvoks på et eller annet hemmelig lager et sted. 0 Siter
Aryane Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg er en Lost-tulling. Og så digger jeg Sawyer. hehe Jeg digger også Sawyer, var et øyeblikk redd detvar han som skulle stryke med i dag... Grusomt at det er en hel uke til neste episode! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Så du ser bare på ting som er "naturlig", da? ;oP 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Folk her inne ser jo til og med på Chasing Amy og det som finnes av onsdagsfilmer og såpeopera-dilldall, så at de også ser på Lost er ingen bombe. Jeg har faktisk bare sett en episode av Lost, og likte ikke da det jeg så, men siden jeg ser hvordan folk her inne, mennesker som ikke eier smak hva film og serier angår, ser på Lost, kommer jeg nok heller ikke til å skaffe sesong 1 og se den. Det er ikke akkurat noe kvalitetsstempel at folka her inne ser på den, nei. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Folk her inne ser jo til og med på Chasing Amy og det som finnes av onsdagsfilmer og såpeopera-dilldall, så at de også ser på Lost er ingen bombe. Jeg har faktisk bare sett en episode av Lost, og likte ikke da det jeg så, men siden jeg ser hvordan folk her inne, mennesker som ikke eier smak hva film og serier angår, ser på Lost, kommer jeg nok heller ikke til å skaffe sesong 1 og se den. Det er ikke akkurat noe kvalitetsstempel at folka her inne ser på den, nei. Chasing Amy? *flire* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Chasing Amy? *flire* Hehe, jeg prøvesmakte en juleøl for mye. Jeg mente naturligvis... hva faen heter serien igjen? Denne advokatberta som løper rundt på tv2 på onsdager. Serien diskuteres stadig vekk her inne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Chasing Amy? *flire* Judging Amy. Det er det søpla heter. Chasing Amy er, etter hva jeg husker, en ganske ok film. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hehe, jeg prøvesmakte en juleøl for mye. Jeg mente naturligvis... hva faen heter serien igjen? Denne advokatberta som løper rundt på tv2 på onsdager. Serien diskuteres stadig vekk her inne. Judging Amy. Skjønte da godt at det var det du mente =) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Folk her inne ser jo til og med på Chasing Amy og det som finnes av onsdagsfilmer og såpeopera-dilldall, så at de også ser på Lost er ingen bombe. Jeg har faktisk bare sett en episode av Lost, og likte ikke da det jeg så, men siden jeg ser hvordan folk her inne, mennesker som ikke eier smak hva film og serier angår, ser på Lost, kommer jeg nok heller ikke til å skaffe sesong 1 og se den. Det er ikke akkurat noe kvalitetsstempel at folka her inne ser på den, nei. Høyh - jeg har utmerket filmsmak (og filmkunnskap, for den saks skyld). 0 Siter
nilia Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hehe, jeg prøvesmakte en juleøl for mye. Jeg mente naturligvis... hva faen heter serien igjen? Denne advokatberta som løper rundt på tv2 på onsdager. Serien diskuteres stadig vekk her inne. Hehe, den går på tirsdager 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.