Gå til innhold

Forsvinningen i Tønsberg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mye det har vært på nyhetene nå, så nevner de ikke et ord om de her fire ungene, hvordan det går med dem. Stakkars unger, enten mora bare er forsvunnet eller drept. Er vel heller ikke helt vanlig at mor og far farter ute om natta mens ungene ligger og sover. Får håpe de finner ut av det her uten at det går måneder. Ikke minst for ungenes skyld.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

16

• Dorthe

7

• flisa

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor skulle de nevne dette? Sier vel seg selv at de har det helt jævlig. Ble forøvrig nevnt i VG eller Dagbladet at barna fikk krisehjelp, noe de hadde fått helt siden moren ble meldt savnet for to uker siden.

Skrevet

Barna var visst fra 11 til noen og tjue år - og er tatt vare på, mener jeg å ha hørt - det var den eldste sønnen som meldte sin mor forsvunnet. Fæl sak!

Gjest kanskje ikke helt som meg
Skrevet

Håper de finner henne snart ..... for barnas skyld.

Hmmmmm skal tro hvilken hudfarge det er på faren, ....

Skrevet

Han er vel ganske blek om nebbet, kan jeg tenke...

fuji1365380447
Skrevet

Hvilken grunn har du til å tro noe om hudfargen hans?

Har det stått noe i avisene om det? Eller er du bare helt fantastisk fordomsfull??

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg tipper at DU er en meget bleik og snerpete dame iallefall.

Det er så trist at det finnes så mange slike som deg... Forutinntatte, selvgode bleike fisefine norboere.

Skrevet

Det er så trist at det finnes så mange slike som deg... Forutinntatte, selvgode bleike fisefine norboere.

Dette er et innlegg man _lett_ overser fordi det så tydelig er ment kun for å provosere.. ikke verdt bryet =)

Gjest Luskelita
Skrevet

HALLOO?? Er det virkelig så rart at trådstarteren lurer på det? Tenk over de liknende sakene som har vært de siste årene! Uansett hvor lite rasistisk vi er så ER det faktisk overvekt av menn med utenlandsk opprinnelse som begår overgrep mot kvinner (prosentvis fordeling av befolkning).

Så jeg skjønner godt at noen lurer på det i sitt stille sinn!

Skrevet

HALLOO?? Er det virkelig så rart at trådstarteren lurer på det? Tenk over de liknende sakene som har vært de siste årene! Uansett hvor lite rasistisk vi er så ER det faktisk overvekt av menn med utenlandsk opprinnelse som begår overgrep mot kvinner (prosentvis fordeling av befolkning).

De fleste etnisk norske drapene skjer også mellom partnere/tidlige partnere, så ja - det er en kjip og smålig og populistisk ting å gnu på.

En slektning av meg ble drept av sin samboer. Vil du vite hudfargen hans? Den var melkehvit.

Skrevet

Jeg har bare så vidt sett litt om det her på nyhetene, men sånn jeg forstår det har mannen og hans kone kjørt ut om natta, de er blant annet observert i en bomstasjon, og så har mannen ringt og bestilt en taxi, tatt en taxi hjem til seg, og senere på natta har likevel bilen hans dukket opp ved huset deres.

Hvor tar jeg feil? For det her henger da vitterlig ikke på greip?

skorpionfisken
Skrevet

Han er helnorsk, født her, farget her. Temmelig blek altså. Hvorfor lurer du på hudfargen?

Skrevet

Jeg har bare så vidt sett litt om det her på nyhetene, men sånn jeg forstår det har mannen og hans kone kjørt ut om natta, de er blant annet observert i en bomstasjon, og så har mannen ringt og bestilt en taxi, tatt en taxi hjem til seg, og senere på natta har likevel bilen hans dukket opp ved huset deres.

De vet vel ikke at bilen dukket opp iløpet av natta, bare at den var der neste formiddag. Enten har mannen hentet den eller så har han medsammensvorne. Eller, hvis han er uskyldig, så har kona kasta mann ut av bilen så han måtta ta taxi hjem, kjørt den hjem senere og så stukket av for at mannen skal se skyldig ut. Det er mange gærne mennesker! Men jeg heller vel til å tro at mannen ikke er helt uskyldig. Kanskje. Men jeg tenker mest på de her ungene jeg da.

Skrevet

Hvorfor skulle de nevne dette? Sier vel seg selv at de har det helt jævlig. Ble forøvrig nevnt i VG eller Dagbladet at barna fikk krisehjelp, noe de hadde fått helt siden moren ble meldt savnet for to uker siden.

Ok, det var godt! Har ikke fått med meg alt om saken jeg da, skjønner jeg!

Skrevet

Hva i helvete har hudfargen med saken å gjøre?

Av alle jævlig dumme ting å skrive....

Skrevet

Tønsberg har ubetjente automatiske bomstasjoner, og bilen er registrert elektronisk der. Av bildet kan man ikke se hvem som var i bilen eller hva slags "stand" noen av dem var i.

Konas yttertøy og mobiltelefon ble igjen hjemme.

Litt pussig at man blir med på en kjøretur midt på natta i november uten yttertøy????

det er mye som stinker i denne saken!

Skrevet

De vet vel ikke at bilen dukket opp iløpet av natta, bare at den var der neste formiddag. Enten har mannen hentet den eller så har han medsammensvorne. Eller, hvis han er uskyldig, så har kona kasta mann ut av bilen så han måtta ta taxi hjem, kjørt den hjem senere og så stukket av for at mannen skal se skyldig ut. Det er mange gærne mennesker! Men jeg heller vel til å tro at mannen ikke er helt uskyldig. Kanskje. Men jeg tenker mest på de her ungene jeg da.

Stakkars unger!!

Det har stått i avisa at de har reagert med sjokk, men at gode slektninger og hjelpeapparat i kommunen bistår.

Det har også stått at de ber folk om å ta hensyn og la dem være i fred. Det er vel også en grunn til at det er begrenset hvor mye opplysninger som gis om dem i pressen.

Men vi kan jo alle tenke oss hvor ille de må ha det nå.

Skrevet

Vi har vel alle våre anelser om hva som har skjedd i denne saken. Uten at vi skal dømme noen på forhånd. Jeg får iallefall helt vondt i magen når jeg leser i avisene..

Vi vet jo at kona ville skilles, det hadde hun sagt til en venn like før hun forsvannt. Samme kvelden hun forsvant hadde hun og mannen en mislykket samtale om ekteskapet. Det har han sagt, han ville ikke skilles....

Så blir bilen observert midt på natta, ute i skogen. Hun har ikke yttertøy på seg - for det henger hjemme.

Mannen melder ikke kona savnet, det gjør sønnen.....

Denne saken stinker virkelig.... Jeg tenker så på barna.....

Skrevet

Vi har vel alle våre anelser om hva som har skjedd i denne saken. Uten at vi skal dømme noen på forhånd. Jeg får iallefall helt vondt i magen når jeg leser i avisene..

Vi vet jo at kona ville skilles, det hadde hun sagt til en venn like før hun forsvannt. Samme kvelden hun forsvant hadde hun og mannen en mislykket samtale om ekteskapet. Det har han sagt, han ville ikke skilles....

Så blir bilen observert midt på natta, ute i skogen. Hun har ikke yttertøy på seg - for det henger hjemme.

Mannen melder ikke kona savnet, det gjør sønnen.....

Denne saken stinker virkelig.... Jeg tenker så på barna.....

hele familien er jo ødelagt. Sjalusi, sorg, skilsmisser er no faenskap - og kan gjøre mye stygt med folk man trodde var "vanlige". Vi får bare vente og se....det er vel neppe håp om at hun har stukket av med en annen nå.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvorfor ikke fortsette med å lure I SITT STILLE SINN????????? Ingen er tjent med denne forutinntatte nedlatende holdningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...