Gå til innhold

Forsvinningen i Tønsberg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En adferd som helt klart peker mot noe kriminelt.

En frekk fyr for mange år siden sto fram på TV med barna og tårevått etterlyste mor og kone som var forsvunnet. Kona hadde han slått i hjel og gravet ned viste det seg etter noen uker. En iskald morder.

Det kan man trygt kalle overlagt.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

16

• Dorthe

7

• flisa

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hele familien er jo ødelagt. Sjalusi, sorg, skilsmisser er no faenskap - og kan gjøre mye stygt med folk man trodde var "vanlige". Vi får bare vente og se....det er vel neppe håp om at hun har stukket av med en annen nå.

Legg til religion også du... det gjør også mye rart med folk :(

Skrevet

Legg til religion også du... det gjør også mye rart med folk :(

Ja, det er sant.

Gjest stillesomenmus
Skrevet

Hvorfor ikke fortsette med å lure I SITT STILLE SINN????????? Ingen er tjent med denne forutinntatte nedlatende holdningen.

DOL er anonym og på mange måter det samme som "IKKE SAGT HØYT" :)

Skrevet

Håper de finner henne snart ..... for barnas skyld.

Hmmmmm skal tro hvilken hudfarge det er på faren, ....

Hadde det vært en med en litt tonet hudfarge hadde det vært det første avisene skrev om. Når det ties i hel, er han nok norsk ja.

Skrevet

En frekk fyr for mange år siden sto fram på TV med barna og tårevått etterlyste mor og kone som var forsvunnet. Kona hadde han slått i hjel og gravet ned viste det seg etter noen uker. En iskald morder.

Det var vel den Gamal Hussein saken, Gry mener jeg kona het.

Husker godt hvordan han stod fram som en mann i utrolig sorg på tv ja, gråt og hele pakka...helt forkastelig!

Skrevet

Det var vel den Gamal Hussein saken, Gry mener jeg kona het.

Husker godt hvordan han stod fram som en mann i utrolig sorg på tv ja, gråt og hele pakka...helt forkastelig!

Nei, det er ca 25 år siden, jeg husker noe med en gummistøvel?

Avisforsider og gråtende barn: "mamma, kom hjem!"

Jeg tror media følte en viss rettferdig harme etterpå mot fyren som spilte engestelig ektemann og iskladt brukte dem og barna som sannferdighets- eller karaktervitner.

Skrevet

Jeg tror media følte en viss rettferdig harme etterpå mot fyren som spilte engestelig ektemann og iskladt brukte dem og barna som sannferdighets- eller karaktervitner.

Den saken var på Ellingsrud i Oslo, og var på første halvdel av 70-tallet. Stygg sak ja.

Skrevet

Paret bodde på Karihaugen. Dama jobbet på bensinstasjonen, mannen "lånte" nøkkelen til kassa på bensinstasjonen. Kona ble sint og "måtte bringes til taushet" så han gjorde det med en bullworker - et treningsapparat for desperate førtiåringer. Noen uker senere - etter at han hadde gjødslet ut "Berit, kom hjem" over avisenes førstesider i lang tid, fant noen unger en månestøvel som stakk ut av snøen. Resten av Berit fant man under.

Stygg sak......

Skrevet

Det var venninna mi og mannen hennes var fra samme sted som meg også, midt i Oslo.

Skrevet

Paret bodde på Karihaugen. Dama jobbet på bensinstasjonen, mannen "lånte" nøkkelen til kassa på bensinstasjonen. Kona ble sint og "måtte bringes til taushet" så han gjorde det med en bullworker - et treningsapparat for desperate førtiåringer. Noen uker senere - etter at han hadde gjødslet ut "Berit, kom hjem" over avisenes førstesider i lang tid, fant noen unger en månestøvel som stakk ut av snøen. Resten av Berit fant man under.

Stygg sak......

Damen var bestevenninna mi da vi var små, ikke diskuter den saken da. Huff, det var triste greier for alle og særlig for foreldrene sine. Da han kom ut av fengselet fikk han omsorgen for guttungen og besteforeldrene fikk ikke møte ham.

Skrevet

Damen var bestevenninna mi da vi var små, ikke diskuter den saken da. Huff, det var triste greier for alle og særlig for foreldrene sine. Da han kom ut av fengselet fikk han omsorgen for guttungen og besteforeldrene fikk ikke møte ham.

Mente ikke å diskutere. Bare memorere. Saken har gjort dypt inntrykk på mange. Tenk på at det faktisk er 25 -30 år siden og likevel. Jeg var selv ikke så veldig gammel... *kremt* for så lenge siden.

Neida, vi skal ikke diskutere saken, bare si at den gjorde inntrykk.

For fire år siden gjorde jeg mitt inntog på samme bensinstasjon en sen kveldstime på jakt etter rødsprit... mitt nye varp og jeg skulle ha fondue ;o)) Jeg tenkte på den samme saken da også. Ting setter spor selv i oss som står på utsiden Dorthe.

Skrevet

Mente ikke å diskutere. Bare memorere. Saken har gjort dypt inntrykk på mange. Tenk på at det faktisk er 25 -30 år siden og likevel. Jeg var selv ikke så veldig gammel... *kremt* for så lenge siden.

Neida, vi skal ikke diskutere saken, bare si at den gjorde inntrykk.

For fire år siden gjorde jeg mitt inntog på samme bensinstasjon en sen kveldstime på jakt etter rødsprit... mitt nye varp og jeg skulle ha fondue ;o)) Jeg tenkte på den samme saken da også. Ting setter spor selv i oss som står på utsiden Dorthe.

Jeg tenker på det hver gang jeg kjører forbi og hver gang jeg ser i albumet mitt og ser bilder av oss sammen på folkeskolen.

Skrevet

Jeg tenker på det hver gang jeg kjører forbi og hver gang jeg ser i albumet mitt og ser bilder av oss sammen på folkeskolen.

Skjønner jeg godt. Jeg gikk på skolen med ei jente som ble truffet av en sprengstein på sørlandet for noen år siden. Hun hadde kjørt barna sine til fotballtrening og var på vei hjem i bil. Dritt rammer ujevnt på en måte....

Skrevet

Skjønner jeg godt. Jeg gikk på skolen med ei jente som ble truffet av en sprengstein på sørlandet for noen år siden. Hun hadde kjørt barna sine til fotballtrening og var på vei hjem i bil. Dritt rammer ujevnt på en måte....

Uff, ja det skjer triste saker, det er like trist hver gang især når det skjer de som er unge.

Gjest lenge leve dobbeltmoralen!
Skrevet

HALLOO?? Er det virkelig så rart at trådstarteren lurer på det? Tenk over de liknende sakene som har vært de siste årene! Uansett hvor lite rasistisk vi er så ER det faktisk overvekt av menn med utenlandsk opprinnelse som begår overgrep mot kvinner (prosentvis fordeling av befolkning).

Så jeg skjønner godt at noen lurer på det i sitt stille sinn!

Det er ikke det minste rart at noen lurer på hudfargen, det er det aller første jeg tenker på når jeg hører om en slik sak.

Denne er nok heilnorsk med lys hudfarge.

Skrevet

Det var venninna mi og mannen hennes var fra samme sted som meg også, midt i Oslo.

Uff så trist!

Skrevet

Uff, det er så forferdelig når personer i slike tragedier ikke bar er ukjente navn i avisen, men virklige personer som en har et forhold til!

Ei barndomsvenninne av min søster ble drept av ex-samboeren sin våren 1996, foran øynene på deres felles barn på to år. Storebroren på 3 eller 4 var utenfor da det skjedde. Helt grusomt!

Skrevet

Den saken var på Ellingsrud i Oslo, og var på første halvdel av 70-tallet. Stygg sak ja.

Tida går, og kriminalsakene glemmes.

Litt lenger tilbake: massemordere i år 1902: De to barnepleierskene i Oslo som tok penger for å omplassere spebarn for de som hadde penger. De drepte spebarna og gravde dem ned. Jeg tror politiet fant 37 drepte spebarn. Jeg tror også den ene av pleierskene ble lynsja før rettssaken.

Men jeg finner ikke noe om det. Sandemo-dama skrev noe om det i en av sine bøker.

Skrevet

Stygg sak......

Det var den gangen jeg fikk klart hva for meg hva en psykopat er, bl a en som manglet helt følelser og var total egoist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...