Gå til innhold

Forsvinningen i Tønsberg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trist at det var to vanlige kvinner som ikke hadde gjort noe galt. De var forelsket i to vanlige gutter som var tvunget til tjeneste og heller ikke gjort noe galt. På feil sted til feil tid.

Vanlige soldater behandlet sivile veldig pent der.

En tysk soldat voldtok en norsk jente i samme bygda, og ble skutt av sine egne for det. Uten sammenligning eller relativisering forøvrig.

Det er da ikke noe merkelig. De tyske soldatene -var jo stort sett, redde unge menne akkurat som de norske. - de hadde jo ikke noe valg de heller.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

16

• Dorthe

7

• flisa

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De fleste etnisk norske drapene skjer også mellom partnere/tidlige partnere, så ja - det er en kjip og smålig og populistisk ting å gnu på.

En slektning av meg ble drept av sin samboer. Vil du vite hudfargen hans? Den var melkehvit.

Uflax for henne *fniiis*

Skrevet

Uflax for henne *fniiis*

Takk for at du utviser så fin folkeskikk i forhold til at jeg faktsk mistet en slektning.

Møkkamenneske.

Skrevet

Tida går, og kriminalsakene glemmes.

Litt lenger tilbake: massemordere i år 1902: De to barnepleierskene i Oslo som tok penger for å omplassere spebarn for de som hadde penger. De drepte spebarna og gravde dem ned. Jeg tror politiet fant 37 drepte spebarn. Jeg tror også den ene av pleierskene ble lynsja før rettssaken.

Men jeg finner ikke noe om det. Sandemo-dama skrev noe om det i en av sine bøker.

Keinstein skrev: "Litt lenger tilbake: massemordere i år 1902: De to barnepleierskene i Oslo som tok penger for å omplassere spebarn for de som hadde penger. De drepte spebarna og gravde dem ned. Jeg tror politiet fant 37 drepte spebarn. Jeg tror også den ene av pleierskene ble lynsja før rettssaken."

Dette har jeg aldri hørt om. Stiller meg tvilende. Sikker på at det er sant?

Skrevet

Keinstein skrev: "Litt lenger tilbake: massemordere i år 1902: De to barnepleierskene i Oslo som tok penger for å omplassere spebarn for de som hadde penger. De drepte spebarna og gravde dem ned. Jeg tror politiet fant 37 drepte spebarn. Jeg tror også den ene av pleierskene ble lynsja før rettssaken."

Dette har jeg aldri hørt om. Stiller meg tvilende. Sikker på at det er sant?

Vi menn har skrevet om det også, vet jeg nå, så da er det bare å finne aviser fra 1902 :-)

En lege skrev også ut dødsattester til noen av barna, og han overså flere store huller i likene som var tettet med hvetemel !?!?

Skrevet

Vi menn har skrevet om det også, vet jeg nå, så da er det bare å finne aviser fra 1902 :-)

En lege skrev også ut dødsattester til noen av barna, og han overså flere store huller i likene som var tettet med hvetemel !?!?

OK, takk for svar. Dette kjente jeg ikke til, men må skaffe meg mer info skjønner jeg. Mye rart før i tiden også!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Håper de finner henne snart ..... for barnas skyld.

Hmmmmm skal tro hvilken hudfarge det er på faren, ....

Har du funnet ut hvilken hudfarge han har? Du har virkelig opprørt meg med dette innlegget ditt. Har faktisk tenkt på det hver dag hvor vanvittig trist det er at mange har slike holdninger som du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...