Gå til innhold

Minn meg på at jeg ikke skal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Lage punsjboller før nærmere jul til neste år! Lagde en ladning i dag, og jammen har jeg dytta i meg 18 av dem på noen timer. At det går an...

Og så lurer jeg på om det er noen som har hørt den siste til Thåström? Må jeg ha den, ja?

Videre: Er det vanlig at unger på over to år har _veldig_ høye viker og heller sparsomt med hår på resten av hodet?

Hvor lurt er det å gi bort kunst i julegave hvis man ikke vet helt om verket passer inn i heimen til de skal skal få det? Jeg tenker at de kan jo alltids selge det og få en del kroner for det hvis de vil.

Og sist men ikke minst: Hva f* er TV2 sebra eller hva det heter????

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe.

Da jeg var to år, hadde jeg ekstremt høye viker, og noen tynne krøller her og der ellers.

Vikene har jeg for såvidt bra av enda.. men grunnet betydelig mer krøller så vises de ikke.

Skrevet

Hehe.

Da jeg var to år, hadde jeg ekstremt høye viker, og noen tynne krøller her og der ellers.

Vikene har jeg for såvidt bra av enda.. men grunnet betydelig mer krøller så vises de ikke.

Hm. Da krysser jeg fingrene og håper det dukker opp flere krøller etterhvert:-)

Skrevet

Det er klart du må ha Thåstrøm, jeg skjønner ikke at du lurer engang :) Jeg har ikke hørt den ennå selv, men det er en "must have". Han har ikke skuffet tidligere, så han gjør nok ikke det denne gangen heller.

Annonse

Skrevet

Det er klart du må ha Thåstrøm, jeg skjønner ikke at du lurer engang :) Jeg har ikke hørt den ennå selv, men det er en "must have". Han har ikke skuffet tidligere, så han gjør nok ikke det denne gangen heller.

Å, han har skuffet meg mange ganger de siste årene. PLP ga meg dessuten hodepine i tillegg til at jeg ble skuffa. De forrige syntes jeg var litt tam. Jeg ønsker så inderlig at denne skal ha den gode, gamle nerven i seg, den som gir meg litt vondt i magen av nytelse. Det er hundre ganger bedre enn hodepine;-)

Skrevet

Å, han har skuffet meg mange ganger de siste årene. PLP ga meg dessuten hodepine i tillegg til at jeg ble skuffa. De forrige syntes jeg var litt tam. Jeg ønsker så inderlig at denne skal ha den gode, gamle nerven i seg, den som gir meg litt vondt i magen av nytelse. Det er hundre ganger bedre enn hodepine;-)

"Jeg ønsker så inderlig at denne skal ha den gode, gamle nerven i seg, den som gir meg litt vondt i magen av nytelse."

Utrolig god beskrivelse! Kan jeg stjele den og benytte meg av i en anmeldelse? Jeg anmelder nemlig litt musikk i ny og ne.

Jeg er urokkelig når det gjelder Thåstrøm han er stor, for ikke å snakke om Imperiet og Ebba Grøn :)

Skrevet

"Jeg ønsker så inderlig at denne skal ha den gode, gamle nerven i seg, den som gir meg litt vondt i magen av nytelse."

Utrolig god beskrivelse! Kan jeg stjele den og benytte meg av i en anmeldelse? Jeg anmelder nemlig litt musikk i ny og ne.

Jeg er urokkelig når det gjelder Thåstrøm han er stor, for ikke å snakke om Imperiet og Ebba Grøn :)

WOW! Vi har samme smaken på musikk jo! Har nesten aldri møtt noen som har det. Og Ebba Grøn...akk ja!

Skrevet

Minn meg på at jeg ikke skal drikke doble espresso etter kl20. Hmfr. Ligger med vidåpne øyne og ser på minuttviseren flytter seg. Og det har den gjort ca 240 ganger. Dobbelt hmfr.

Skrevet

Minn meg på at jeg ikke skal drikke doble espresso etter kl20. Hmfr. Ligger med vidåpne øyne og ser på minuttviseren flytter seg. Og det har den gjort ca 240 ganger. Dobbelt hmfr.

Grusomt! Er vant til å sovne i det jeg legger meg ned. Her en kveld ble jeg liggende våken _i over en time_ når minstemor for en gangs skyld sov. Grusomt!

Skrevet

18 punsjboller på en dag!!!! Det er det verste....!

Kan jeg få oppskriften...? Høres himmelsk ut :-)

Skrevet

Grusomt! Er vant til å sovne i det jeg legger meg ned. Her en kveld ble jeg liggende våken _i over en time_ når minstemor for en gangs skyld sov. Grusomt!

Høh - en time er da INGENTING å ligge våken! Det er en hån mot oss med innsovningsproblemer.

*rekker tunge til prust*

Annonse

Skrevet

Høh - en time er da INGENTING å ligge våken! Det er en hån mot oss med innsovningsproblemer.

*rekker tunge til prust*

Neida...jeg vet jo det da.

MEN og et stort MEN - de siste 6,5 årene er det ikke mange hele netter jeg har sovet. Våre barn sover ikke skikkelig før de er rundt to år, og når vi stadig vekk får barn med ca to års mellomrom, så blir det lite søvn.... Så jeg vet hva det er å være mye våken om natta (og det er fælt). Som regel sover jeg hvis barna sover, og er våken hvis de er våkne. Derfor er det frustrenede å være våken mens barna sover. See?

Skrevet

WOW! Vi har samme smaken på musikk jo! Har nesten aldri møtt noen som har det. Og Ebba Grøn...akk ja!

Takk det samme :)

Skrevet

Bare stjel så mye du vil, du:-)

Nå sitter jeg og ser på videoen til Märk hur vår skugga. Fant den tilfeldigvis på online.no, musicbrigade. Jeg må le litt. Jeg husker jeg syntes den var fabelaktig da den kom. Det har skjedd et og annet på musikkvideofronten siden da, hehe.

Skrevet

Amatør! Trodde alle visste at det ikke er så lurt:-) 18 punsjboller gir en lignende effekt, forresten...

Skrevet

18 punsjboller på en dag!!!! Det er det verste....!

Kan jeg få oppskriften...? Høres himmelsk ut :-)

Tror jeg passerte 20 før kvelden var omme...

Oppskriften, ja. Skal se om jeg finner den. Denne dama er helt avhengig av at alt skrives nøyaktig ned. Teflonhjerne;-)

Skrevet

Tror jeg passerte 20 før kvelden var omme...

Oppskriften, ja. Skal se om jeg finner den. Denne dama er helt avhengig av at alt skrives nøyaktig ned. Teflonhjerne;-)

Ble du ikke kvalm da??? Husker en gang jeg hadde kjøpt to esker med skumbananer på danskebåten. Tror jeg spiste dem opp på en eller to dager. Fysj, så kvalm jeg ble!

Vil gjerne ha oppskriften, ja :-)

Skrevet

Husk å ikke lage punsjboller før nærmere jul neste gang!

Tv2 Zebra er en "tilleggskanal" til Tv2. Du får den inn hvis du har parabol.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...