Gå til innhold

Minn meg på at jeg ikke skal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Lage punsjboller før nærmere jul til neste år! Lagde en ladning i dag, og jammen har jeg dytta i meg 18 av dem på noen timer. At det går an...

- Det er nå de smaker godt, nyt dem!

Og så lurer jeg på om det er noen som har hørt den siste til Thåström? Må jeg ha den, ja?

-Ja!

Videre: Er det vanlig at unger på over to år har _veldig_ høye viker og heller sparsomt med hår på resten av hodet?

- Helt normalt. Jentungen min var tre før det begynte å gro noe som ligna på lugg, fram til den tid var det krøller i nakken og temmelig stusslig fra ørene og opp.

Hvor lurt er det å gi bort kunst i julegave hvis man ikke vet helt om verket passer inn i heimen til de skal skal få det? Jeg tenker at de kan jo alltids selge det og få en del kroner for det hvis de vil.

- Nja... jeg liker ikke å selge en gave jeg har fått, kan du ikke gi gavekort så velger de kunsten selv?

Og sist men ikke minst: Hva f* er TV2 sebra eller hva det heter????

- Tror det er noe du må ha parabol/kabel for å ta inn. Har hvertfall ikke sett snurten av det på TVen hjemme.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Det er klart du må ha Thåstrøm, jeg skjønner ikke at du lurer engang :) Jeg har ikke hørt den ennå selv, men det er en "must have". Han har ikke skuffet tidligere, så han gjør nok ikke det denne gangen heller.

Har du kjøpt den nå? Jeg har. Den er rent ut sagt den beste jeg har hørt fra ham siden den føste soloplata. Denne er til og med jevnere. Ah, jeg er lykkelig! :-)

Skrevet

Har du kjøpt den nå? Jeg har. Den er rent ut sagt den beste jeg har hørt fra ham siden den føste soloplata. Denne er til og med jevnere. Ah, jeg er lykkelig! :-)

Jepp! Jeg kjøpte den dagen etter og jeg er også kjempefornøyd. Deilig og trist musikk, som har den nerven som river litt i magen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...