Elis31 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hvor mye koster det å bestille andre bilder hos de? Har lyst på et selv og noen til besteforeldrene. Er de dyrere enn andre, slik at det lønner seg å sjekke rundt? Men vil jo gjerne ha en flink fotograf. 0 Siter
Aryane Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Jeg holdt på å bli lurt av dem, de stod og viste frem et stort bilde og fortalte at de bare tok 500 for et innrammet fotografi. Men bildet viste seg å være 13 x 18 cm stort. Det var kjempedyrt å få bildet forstørret, og jeg syns alle produktene deres var jevnt over dyr i forhold til andre anerkjente fotografer. Ville undersøkt litt først! 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Fame er rådyre - og råflinke. Når du er på visningstime og får se massevis av utrolig flotte bilder er det synd å bare velge seg ut ett, men flere kopier er sinnsykt dyrt. Dessuten MÅ du kjøpe med fame ramme... Men ekstra kopier koster litt hos vanllig fotograf og da. Sjekk prisene hos Fame før du hopper på noe tilbud, sånn at du vet hvor mye du eventuelt må betale etterpå. 0 Siter
Speak Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Generelt er de veldig dyre. Flott starttilbud, men det er det. Men du kan jo være litt smart og scanne bildene og fremkalle hos noen andre. (Men det blir jo samme bilde som du har da) Ikke helt lovlig, men noe må man gjøre for å få pengene til å vare litt lenger... 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Min erfaring med dem er at de er dyre, men også veldig gode! Vi blakket oss nesten etter en fotografering av hele familien i sommer. Det var så mange gode bilder på visningen etterpå, så vi endte opp med å bestille flere enn vi egentlig hadde planlagt... 0 Siter
nedtelling Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 da vi skulle ta bilder for 1 aar siden, saa vurderte vi aa bruke fame,. meheldigvis saa bruktte vi Margrethe Svedal iOslo, en rimelig og superdyktig fotograf. der fikk vi velge 10 bilder, og ville man ha andre bilder utover disse 10 saa betalte man 50.- pr stk.For en forstorrelse pa A4 saa ener jeg aa huske at jeg betajte ca 375,- Jeg anbafaler denne footografen da dere faar mer igjen for pengene,, vett ikke om prisene er endret, men her har du hjemmesiden www.svedal.no denne fotografen er i oslo, mens famefotografene er flere steder i landet.... 0 Siter
stromme Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Det minste på 14 x 18 koster 850.- Og så dyrere jo større. Gå et annet sted enn FAME!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.