Gå til innhold

Jeg trenger forføreriske råd...

Anbefalte innlegg

Gjest 19Nell70

Hei du...jeg trenger din ekspertise!

Jeg skal møte en mann som jeg har tenkt å forføre, er dønn forelsket, men trenger råd...forskjellige forføringsteknikker...hjelp meg da!

Skal først møte han noen timer midt på dagen, (dette skjer om en uke fra idag) tenker å legge inn støtet her slik at han blir interresert, om et par uker møtes vi igjen -til julebord.

Hmmmm....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207479-jeg-trenger-forf%C3%B8reriske-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, unnskyld meg, men pass bare på at du ikke blir for ivrig, da!

Jeg er veldig skeptisk til sjekketriks hvis man er ute etter noe mer seriøst. Vis deg fra din beste side, vær i godt humør og smil. Ha på deg noe du føler deg bekvem i og som du vet du kler.

Gjest staedtler

Hei,

Du må bare være deg selv. Det er så lett å se hvis du prøver å late som om du er en annen.

Smil mye, lukt godt, kle deg naturlig, ikke overdriv med sminke, og ikke minst; vær litt "hard to get".. det elsker vi gutta :-)

"og ikke minst; vær litt "hard to get".. det elsker vi gutta :-)"

Snakk for deg sjøl.

Annonse

Gjest staedtler

eller smil dumt og sprik det du orker sånn som denne kællen liker det.. kan vel funke det og.. noen menn er litt enklere og rett på sak enn andre..

Hehe... Jada, Bjarne!

Greia er at du er ikke blitt tildelt et mandat for å representere halvparten av landets befolkning. Det er ikke verre enn det.

Enig med julegløggen. Beføl ham strategisk i skrittet mens du visker sensuelt i hans øre at du aldri før har følt slik en manndom mellom dine hender, og at du har litt å sammenligne med.

Han vil dåne.

Så gå for det, og fortell oss etterpå hvordan det gikk.

Lykke til!

Gjest Velbekomme

Jeg skjønner at det er mange menn her som har vært utsatt for "worst scenario" forføring, eller drømmer om det.

Skjønner ikke at å legge en klam hånd i skrittet til en mann fører til noe for en dame, men kanskje det gjør det for menn.

Kanskje har 19Nell70 en annen oppfatning av begrepet "førførerisk" enn dere understimulerte menn. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...