Gå til innhold

Aleneliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får gå til en fotograf som kan trylle fram det beste bildet av deg.

Selv var jeg så "heldig" at han aldri ba om bilde. Vi møttes første gang uten at vi ante hvordan den andre så ut.

Jeg er såpass uheldig at jeg ser bra ut i virkeligheten men alltid ser helt syk ut på bilder. Skjønner ikke at ingen klarer å fotografere meg sånn som jeg ser ut i speilet :-). Jeg har ett bra bilde av meg selv, tatt av en fotograf, men man sender da ikke et gammelt brudebilde til en ny flamme :-). Jo forresten bildet på førerkortet mitt er veldig bra (!).

Men nå er det jo i boks så jeg trenger ikke bekymre meg om det på en stund.

Kanksje du skal be disse venninnene dine om å arrangere "blind dater" til deg? De kjenner sikkert noen single kjekke menn. Det er faktisk ikke så uvanlig med blind date som mange tror.

*Fnis* Sånn har jeg det og. Ser vel i grunnen ganske normal ut i virkeligheten, men på bilder kan jeg se ut som et virkelig takras!

Men til slutt var det en fotograf som fikk tatt et passbilde jeg ble veldig fornøyd med. Og kjæresten min er veldig fornøyd både med bildet og originalen... ;o)

Skrevet

J, hvis du ikke er så kresen er kanskje nettet tingen. Men da nytter det ikke komme om et par år å klage på at fyren du traff sitter for mye ved PCn eller flørter med andre på nett altså...

For et tøysete standpunkt. Vil du si at dersom man treffer mannen sin på byen, må man nødvendigvis akseptere at han flørter med andre om han er ute?

De fleste er på nett av og til, på ene eller andre måten, akkurat som på byen eller i skogen. Folk er ikke nødvendigvis noe mer skikkelige her eller der.

Skrevet

Nettopp. Har prøvd nettet ved flere anledninger. Oppfatter menn på disse stedene som veldig sneversynte, her er det utseendet som teller ikke de fine ordvekslingene man har hatt før bilde blir sendt. Har bestemt meg for å ikke legge ut flere profiler, det gjør faktisk litt vondt når man ikke hører mer etter at bildet er sendt avgårde.

Jeg er aktiv. Har studert spansk på kveldskole (kun damer og gifte menn), dykking (veldig unge gutter og gifte menn), klatrer, reiser alene, er på by'n, går på fest, prøvd meg på menn på arbeidsplassen, fellesturer med turlaget... etc. etc. Ingen skal si jeg ikke har prøvd, men mennene er ikke der eller er ikke interresert. De som kjenner meg sier de ikke kan forstå hvorfor det er som det er. Det kan ikke jeg heller.

med fare for å være litt slem.. du prøver ikke for mye og hardt? I mitt tilfelle så var jeg så på leting en periode at det lyste lang vei sikkert.. skremte vel bort alle jentene før jeg fikk kontakt.. :-)

Skrevet

Da tror jeg at jeg må bli skikkelig stylet og få en fotograf til å ta et dønn vakkert bilde av meg.

Har prøvd, menn svarer ikke lenger når bildet mitt er sendt fra meg til dem. Jeg er ikke verdens vakreste, men heller ikke "stygg". Men det går utover selvtilliten når slikt skjer.

Nå er jeg i en veldig forskjellig situasjon siden jeg er skilt etter mange års ekteskap og har mine barn. Jeg ønsker ikke et nytt ekteskap eller samboerforhold, og nyter selvstendigheten fullt ut. Likevel har jeg behov for å flørte, bli forelsket osv. Jeg traff han som er min venn nå på nettet, og jeg traff en ekskjæreste (det forholdet varte i et år) på nettet også. Jeg har hatt like mange nettdater som andre dater etter skilsmissen og bilde har aldri vært et problem. Noen ganger har jeg sendt bilde og ikke fått svar tilbake, og det sårer kanskje i det øyeblikket. Jeg har også fått bilder og ikke svart tilbake så da har jeg kanskje såret noen:)

Jeg tror ikke et øyeblikk på at utseendet ditt skremmer noen på bildet. Du har bare vært uheldig og blitt såret. Det er alltid vanskelig å bli avvist, men for all del det kan også være at de er i kontakt med flere enn en samtidig, og velger ikke deg. Stå på og prøv både her og der uten å være desperat. Jeg har også blitt kjent med en av mine ekskjærester igjennom politisk arbeid, og en traff jeg midt på gata. Vi ventet sammen ved rødt lys og begynte å snakke sammen på veien over gata. Det forholdet varte i noen måneder.

Gjest -lonelyP
Skrevet

med fare for å være litt slem.. du prøver ikke for mye og hardt? I mitt tilfelle så var jeg så på leting en periode at det lyste lang vei sikkert.. skremte vel bort alle jentene før jeg fikk kontakt.. :-)

Vel... kanskje, kanskje ikke. Som regel er det nok mangel på menn, det er ingen ledige der ute. For tiden har jeg mer følelsen av at jeg har gitt litt opp. Ser meg ikke så mye rundt (hei, kanskje det har noe med saken å gjøre :o). Takker for tips og alt fra alle. Nettdating tror jeg nok jeg har lagt på hylla for godt. Men jeg kommer fremdeles til å ha en aktiv hverdag så jeg krysser fingre for at en kjekk og grei singel mann roter seg i min retning om ikke så alt for lenge ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...