Gå til innhold

God bærbar fra coop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linken du la ut er jo en fullstendig anmeldelse av pc-en.

Tror anmeldelsene på DinSide er veldig gode, så du får jo svaret der.

Det jeg ville vært noe skeptisk til er oppfølginga Coop eventuelt gir ved problemer. Jeg vil anta den ikke er i nærheten av like god som andre leverandørers, og jeg tror det er en lur investering å heller betale en tusenlapp ekstra og være sikret god oppfølging.

Skrevet

Linken du la ut er jo en fullstendig anmeldelse av pc-en.

Tror anmeldelsene på DinSide er veldig gode, så du får jo svaret der.

Det jeg ville vært noe skeptisk til er oppfølginga Coop eventuelt gir ved problemer. Jeg vil anta den ikke er i nærheten av like god som andre leverandørers, og jeg tror det er en lur investering å heller betale en tusenlapp ekstra og være sikret god oppfølging.

Ser bra ut ja,det gjør det.Etter det jeg har skjønt er det Medion som har support og dit en må henvende seg om det skulle oppstå noe.

Takk for svar;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...