jinninn Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Er dette et bra kjøp? Eventuelt andre alternativer som er bedre ? http://www.dinside.no/php/art.php?id=281038 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Linken du la ut er jo en fullstendig anmeldelse av pc-en. Tror anmeldelsene på DinSide er veldig gode, så du får jo svaret der. Det jeg ville vært noe skeptisk til er oppfølginga Coop eventuelt gir ved problemer. Jeg vil anta den ikke er i nærheten av like god som andre leverandørers, og jeg tror det er en lur investering å heller betale en tusenlapp ekstra og være sikret god oppfølging. 0 Siter
jinninn Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Linken du la ut er jo en fullstendig anmeldelse av pc-en. Tror anmeldelsene på DinSide er veldig gode, så du får jo svaret der. Det jeg ville vært noe skeptisk til er oppfølginga Coop eventuelt gir ved problemer. Jeg vil anta den ikke er i nærheten av like god som andre leverandørers, og jeg tror det er en lur investering å heller betale en tusenlapp ekstra og være sikret god oppfølging. Ser bra ut ja,det gjør det.Etter det jeg har skjønt er det Medion som har support og dit en må henvende seg om det skulle oppstå noe. Takk for svar;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.