h19 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei...Jeg er en jente på 20 år som har gått på p-pillen trionetta. Forrige gang jeg fikk ny resept ga legen meg Trinordiol istedet (vet ikke hvorfor, men tror det bare var en feiltakelse). Da jeg begynte på det forrige brettet mitt ble jeg syk (omgangssyke) så sluttet å ta p-piller fordi jeg bare kastet dem opp uansett. Fikk mensen da jeg sluttet å ta p-pillene, men begynte ikke på nytt brett likevel. Da jeg skulle begynne å ta p-piller igjen hadde jeg tenkt å vente til neste mens kom før jeg begynte, men siden dette ikke skjedde da det skulle begynte jeg allikevel på nytt brett. (Er 100% sikker på at jeg ikke var gravid her fordi jeg ikke hadde hatt sex etter forrige mens). Etter en uke på det nye brettet fikk jeg plutselig mensen/blødninger. Problemet er at disse ikke stopper og nå har vart i 1 uke og 5 dager. (har aldri hatt mensen lenger enn 1 uke før). Mengden blod varierer veldig og når jeg har sex kommer det alltid selvom det nesten ikke har blødd før på dagen. Nå de siste dagene har jeg unngått sex, men blør allikevel jevnlig. Er det noe jeg kan gjøre for å få slutt på dette? Evt ikke ta p-pillene som er igjen på brettet? Er igjen 2 før jeg kommer over på den pillefrie uka. Vil jeg i såfall være beskytta mot graviditet da? (selvom jeg ikke tar de to siste). Er for øyeblikket i utlandet (øst-europa) og har ikke spesielt lyst til å gå til lege her, men heller vente med dette til jeg kommer hjem (neste uke). Og hvis jeg slutter å ta p-pillene, når kan jeg begynne igjen? Eller er det noen form for piller/medisin man kan få tak i for å få slutt på disse blødningene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/207497-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.