Nyttårsjenta' Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Vi flytter snart til Lillestrøm, og jeg lurer på hvordan det er med parkering ved togstasjonen? Jeg kommer til å reise med tog hver dag og vil da gjerne kjøre bil til togstasjonen.Ønsker ikke å betale en formue for parkering hver dag... Noen som er kjent i Lillestrøm? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Det er en parkeringsplass rett ved togstasjonen. Den tror jeg koster 6,- pr time. Den ligger ved sats. Mulig det er en annen de også, det skal jeg ikke si for sikkert. 0 Siter
....AV Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Da vi bodde der for 3.5 år siden, var det i hvertfall en pendlerparkering hvor man betalte en redusert avgift når man hadde månedskort på toget. Nå har de bygget parkeringshus, men jeg tror det er en lignende ordning. Ring P-Companiet AS telefon 23 06 77 40 og spør, det er de som har parkeringen der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.