Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har etter mange års forsøk fått verdens deiligste gutt. Han ble 1 år i sommer og dette året har vært det beste på leeenge. Planen er at jeg skal begynne å jobbe over nyttår. Poden skal i barnehage, men jeg gruer meg så veldig. Hvordan skal jeg klare å levere han fra meg! Tenker å kanskje prøve et nytt ivf forsøk på nyåret, derfor er det økonomisk å jobbe litt. Hva føler dere andre, er mine følelser litt i overkant. Det går sikkert bedre en jeg tror. Dette ble langt, men måtte bare få det ut til noen som vet hvordan det har vært å streve veldig for å få barn. Lykke til dere som strever. For oss tok det 7 forsøk før det klaffet. Liten opptimisme fra legene! Men, det gikk! Stå på!

Mvh meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207547-oppstart-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, man trenger ikke ha strevd i årevis for å ha de følelsene du har om det å levere barnet i fra seg i en barnehage. :o) Det er helt normalt å føle slik, men jeg kan love deg at det går utrolig mye bedre enn du nå tror. Ungene har godt av å gå i barnehage, og du vil antakeligvis ha godt av å komme deg ut i abeidslivet igjen.

Hvis du lurer, jo vi strevde lenge før vi fikk vår første jente (ei IVF jente) vi også, men den kvalme følelsen over å måtte levere henne i en barnehage, hadde jeg hatt om vi ikke hadde strevd med å få henne også.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...