Gå til innhold

De kommer hit og tar jobbene fra oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje han bør teste ut teorien sin ved å skifte til et norsktklingende navn? -for det er ikke sikkert at det er rasisme han opplever.. . . men det blir så lett å skylde på det. Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? :)

Skrevet

Kanskje han bør teste ut teorien sin ved å skifte til et norsktklingende navn? -for det er ikke sikkert at det er rasisme han opplever.. . . men det blir så lett å skylde på det. Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? :)

" Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? :)"

Omvendt rasisme, og at arb.giverne er så PK at det kun ansetter utlenninger :-)

".........................................."

Skrevet

" Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? :)"

Omvendt rasisme, og at arb.giverne er så PK at det kun ansetter utlenninger :-)

".........................................."

hehe _ ja eller alder - man er for ung/for gammel - - eller man kan være - skrekk og gru - kvinne i et mannsdominert yrke.....:)

Gjest Arbeidsledig
Skrevet

Akkurat det der irriterer meg. Dette med innvandrere som klager på at de ikke for jobb fordi de har utenladske navn. Jeg har et navn som er like norskt som Kari Hansen,jeg snakker flytende norsk og har utdannelse. Men jeg får heller ikke jobb...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...