keinstein Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Det kommer mange hit og tar jobber fra alle, og og selv de ukvalifiserte får ikke jobb lenger nå. Kanskje alle må reise hjem og stjæle tilbake sine egne jobber igjen? Det er litt vanskelig å se hvem som tar hva fra hvem her. Forvirret? http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051122/NYHET/111220038 0 Siter
flisa Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Kanskje han bør teste ut teorien sin ved å skifte til et norsktklingende navn? -for det er ikke sikkert at det er rasisme han opplever.. . . men det blir så lett å skylde på det. Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Kanskje han bør teste ut teorien sin ved å skifte til et norsktklingende navn? -for det er ikke sikkert at det er rasisme han opplever.. . . men det blir så lett å skylde på det. Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? " Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? :)" Omvendt rasisme, og at arb.giverne er så PK at det kun ansetter utlenninger :-) ".........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 " Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? :)" Omvendt rasisme, og at arb.giverne er så PK at det kun ansetter utlenninger :-) ".........................................." hehe _ ja eller alder - man er for ung/for gammel - - eller man kan være - skrekk og gru - kvinne i et mannsdominert yrke..... 0 Siter
Gjest Arbeidsledig Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Kanskje han bør teste ut teorien sin ved å skifte til et norsktklingende navn? -for det er ikke sikkert at det er rasisme han opplever.. . . men det blir så lett å skylde på det. Er man etnisk norsk - og ikke får seg jobb, hva skal man da skylde på? Akkurat det der irriterer meg. Dette med innvandrere som klager på at de ikke for jobb fordi de har utenladske navn. Jeg har et navn som er like norskt som Kari Hansen,jeg snakker flytende norsk og har utdannelse. Men jeg får heller ikke jobb... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.