Gå til innhold

Koster det 10,50 å sende brev til USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe et halvt år, fordi jeg har et opphold i studiene så alikevel.

Vet egentlig at jeg kommer til å trives og være glad for at jeg dro når jeg først er der, men det er bare steget å vaske ned hybelen, dra fra kjæreste og pus, osv.

Det var sånn når jeg var liten, da _hata_ jeg å dusje, mamma hadde en evig kamp med meg hver gang, og jeg hylte og bar meg. Med en gang jeg var kommet inn, så sang og trallet jeg, og problemet ble å få meg ut =p

Du kommer til å føle det halve året som om du har vært borte en evighet, for de som er igjen hjemme, står tiden stille i forhold. Når du kommer tilbake og bobler over av nye inntrykk og opplevelser, har det bare gått 6 vanlige måneder for de andre. Rart det er, men det er jo sånn :-)

Trodde du hadde god trening i å vaske etter å ha hatt så "renslige" samboere? ;-)

Skrevet

Du kommer til å føle det halve året som om du har vært borte en evighet, for de som er igjen hjemme, står tiden stille i forhold. Når du kommer tilbake og bobler over av nye inntrykk og opplevelser, har det bare gått 6 vanlige måneder for de andre. Rart det er, men det er jo sånn :-)

Trodde du hadde god trening i å vaske etter å ha hatt så "renslige" samboere? ;-)

"Trodde du hadde god trening i å vaske etter å ha hatt så "renslige" samboere? ;-) "

Hm... trenger visst et tydligere hint.. =)

Skrevet

"Trodde du hadde god trening i å vaske etter å ha hatt så "renslige" samboere? ;-) "

Hm... trenger visst et tydligere hint.. =)

Blander jeg sammen? Trodde du bodde i kollektiv??? Med en innpåsliten og andre som ikke er så flinke til å vaske og rydde etter seg på kjøkkenet?

Skrevet

Blander jeg sammen? Trodde du bodde i kollektiv??? Med en innpåsliten og andre som ikke er så flinke til å vaske og rydde etter seg på kjøkkenet?

Ååååååååja!! Stemmer det ja =) Hadde helt glemt at jeg hadde skrivet her om det. Jeg begynte å lure på om du siktet til et mer seksuelt innlegg jeg har skrivet eller noe sånt.. hehe.

Jo, huff. Kjefting og vasking er jeg god på! Hvertfall vasking på kjøkkenet, det er verre her inne i boden min hvor jeg bare har meg selv å ta hensyn til =p

Skrevet

Er det virkelig noe å henge seg opp i om du har spart en femmer da?

Spørs om man har spart noe som helst da! Husker en gang jeg leverte fire-fem brev i luka på postkontoret (dette var leeenge før post-i-butikk, så dette var det "gamle, gode"). Dama sier at det blir X kroner, jeg betaler og tror saken er ute av verden.

Noen dager senere får jeg skriv med straffeporto pga at det var satt for lite porto på det ene breve (husker ikke om det var fordi det var "for tungt" eller fordi det skulle til langtvekkistan).

ganske ergelig - man stoler jo på dem i luka! :-(

Skrevet

Godt poeng..

Oi, dette burde jeg lest før jeg svarte lenger opp.

pytt sann

Skrevet

Oi, dette burde jeg lest før jeg svarte lenger opp.

pytt sann

Du er ikke den enste som skriver før hun leser/tenker =p

Skrevet

Du er ikke den enste som skriver før hun leser/tenker =p

Nåja, _tenker_ gjør jeg vel alltid før jeg svarer, men ikke alltid at jeg leser gjennom hele tråden, nei! :-)

Og langt fra vanlig at jeg leser gjennom for å luke ut tastefeil, heller, men det var en annen sak! :-)

Skrevet

Nåja, _tenker_ gjør jeg vel alltid før jeg svarer, men ikke alltid at jeg leser gjennom hele tråden, nei! :-)

Og langt fra vanlig at jeg leser gjennom for å luke ut tastefeil, heller, men det var en annen sak! :-)

Hehe. Lesegjennom-delen var til deg, og tenke-delen var til meg ;)

Skrevet

Hehe. Lesegjennom-delen var til deg, og tenke-delen var til meg ;)

Åja, he he! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...