Gå til innhold

Nå tror jeg kanskje det har skjedd!

Anbefalte innlegg

stressika1365380885

Hjeeeelp! Jeg er så redd for å bli skuffa nå!

Er fem dager over IKM! Har ingen tegn til spotting - ikke utflod i det hele tatt. Brystvortene mine er mørke, store og harde og puppene vonde.

Men: jeg har vondt i magen. Noen ganger bare i korte preioder - andre ganger i lengre. I natt våknet jeg opp av vondten og ble lei meg fordi jeg trodde mensen kom.

Jeg fryser som en gud om kvelden, men når jeg la meg i går kveld begynte jeg så svette. Har svetta om natten hver tredje natt nå...

Har prøvd i ni mnd. har opplevd en gang å gå fire dager over tiden men har hatt 28 - 30 dagers syklus ellers.

Noen som hadde det slik i begynnelsen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207568-n%C3%A5-tror-jeg-kanskje-det-har-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...