Gå til innhold

Nå tror jeg kanskje det har skjedd !

Anbefalte innlegg

stressika1365380885

Hjeeeelp! Jeg er så redd for å bli skuffa nå!

Er fem dager over IKM! Har ingen tegn til spotting - ikke utflod i det hele tatt. Brystvortene mine er mørke, store og harde og puppene vonde.

Men: jeg har vondt i magen. Noen ganger bare i korte preioder - andre ganger i lengre. I natt våknet jeg opp av vondten og ble lei meg fordi jeg trodde mensen kom.

Jeg fryse som en gud om kvelden, men når jeg la meg i går kveld begynte jeg så svette. Har svetta om natten hver tredje natt nå...

Har prøvd i ni mnd. har opplevd en gang å gå fire dager over tiden men har hatt 28 - 30 dagers syklus ellers.

Hjelp - noen som har hatt det sånn? Gode og dårlige erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207569-n%C3%A5-tror-jeg-kanskje-det-har-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stressika1365380885

herregud så test deg da kvinne!!!!

Da jeg ble gravid sist gang fikk jeg mørke brystvorter.

Så spennende!!

Jeg veeeet! Har blitt skuffet så mange ganger nå og lever liksom i håpet. Er redd for å teste og bli superdeppa.

Samboeren fikk svar for litt siden om at han har nedsatt fertilitet..litt dårlig med svømmere og tykk væske, så derfor klarer jeg liksom ikke tro at noe skal ha skjedd nå...

Gjest mirakel*2?

Jeg veeeet! Har blitt skuffet så mange ganger nå og lever liksom i håpet. Er redd for å teste og bli superdeppa.

Samboeren fikk svar for litt siden om at han har nedsatt fertilitet..litt dårlig med svømmere og tykk væske, så derfor klarer jeg liksom ikke tro at noe skal ha skjedd nå...

jo lenger du venter jo mer skuffet vil du bli. Det er bare å teste i vei synes jeg. Jeg vet hvordan den skuffede følelsen er. Jeg opplevde den flere ganger sist gang vi prøvde å bli gravid.

Gjest mirakel*2?

nei, siden det ikke klaffet for meg denne måneden, blir det spennende med deg.

jaaaa??....Når har du tenkt å teste? Har du du test hjemme? Eller må du dra og kjøpe? :) (her er det press)

Husk å ikke ta det for gitt at du er gravid nå da. Da blir fallet veldig stort.

LYKKE TIL! Og informer oss!!

stressika1365380885

nei, siden det ikke klaffet for meg denne måneden, blir det spennende med deg.

jaaaa??....Når har du tenkt å teste? Har du du test hjemme? Eller må du dra og kjøpe? :) (her er det press)

Husk å ikke ta det for gitt at du er gravid nå da. Da blir fallet veldig stort.

LYKKE TIL! Og informer oss!!

Hmmm jeg sitter på jobben jeg...lenge til jeg skal hjem og har ingen test i skapet.

Det som iriterer meg er at vondten i magen likner sånn på menssmerter.

Jeg tror kanskje jeg tester i morgen eller lørdag slik at jeg er en uke over. Kanskje jeg har hatt en forsinket eggløsning. Jeg var var noe forferdelig humørsyk en uke etter at jeg trodde jeg hadde el nemlig....

Men vet du hva: denne syklusen er den første jeg hadde el slim! Samboeren hjem på el dagen etter å ha vært borte i flere dager, så han hadde "spart opp" svømmere til meg! kanskje det hjalp.....

Annonse

Gjest mirakel*2?

Hmmm jeg sitter på jobben jeg...lenge til jeg skal hjem og har ingen test i skapet.

Jeg tror kanskje jeg tester i morgen eller lørdag slik at jeg er en uke over. Kanskje jeg har hatt en forsinket eggløsning. Jeg var var noe forferdelig humørsyk en uke etter at jeg trodde jeg hadde el nemlig....

Men vet du hva: denne syklusen er den første jeg hadde el slim! Samboeren hjem på el dagen etter å ha vært borte i flere dager, så han hadde "spart opp" svømmere til meg! kanskje det hjalp.....

ja, det kan jo ha skjedd. Jeg har hørt at det er vanlig med mens-smerter når du er gravid. Jeg husker ikke om jeg hadde det. Det med mørke brystvorter fikk ihvertfall jeg:) Jeg har gått og sjekket det hele tiden disse pp-ene

stressika1365380885

ja, det kan jo ha skjedd. Jeg har hørt at det er vanlig med mens-smerter når du er gravid. Jeg husker ikke om jeg hadde det. Det med mørke brystvorter fikk ihvertfall jeg:) Jeg har gått og sjekket det hele tiden disse pp-ene

Samboeren så ogå at brystvortene var annerledes, han sa at jeg lukter annerledes også.

Når det gjelder menssmertene vet jeg ikke hva jeg skal tro. Nå har jeg dem bare når jeg sitter, de blir borte når jeg går.

Nei jeg blir nok ikke klok på dette før jeg tester eller får mensen.

Det her er jo KJEMPE spennede!! Har du fått tatt den testen ennå eller holder du ut til lørdag?

Gjest KariKruskakli

Menssmerter er helt vanlig lenge etter at du er blitt gravid.

Hilsen ei som har vært gjennom dette 3 ganger.

stressika1365380885

Det her er jo KJEMPE spennede!! Har du fått tatt den testen ennå eller holder du ut til lørdag?

Jeg har ikke testet ennå. jeg skal teste i morgen kveld tror jeg. Jeg ser nemlig ikke samboeren før da fordi jeg skal ut å reise g jeg vil at han skal være der sammen med meg når jeg tester.

Har litt hvit utflod i dag, men det har til nå ikke murret sånn som i går.

I går kveld ble jeg veldig uvel når jeg spiste og fikk vondt i magen og luftsmerter.

Annonse

Jeg har ikke testet ennå. jeg skal teste i morgen kveld tror jeg. Jeg ser nemlig ikke samboeren før da fordi jeg skal ut å reise g jeg vil at han skal være der sammen med meg når jeg tester.

Har litt hvit utflod i dag, men det har til nå ikke murret sånn som i går.

I går kveld ble jeg veldig uvel når jeg spiste og fikk vondt i magen og luftsmerter.

Mensmurring er typisk graviditetssymptom, de andre symptomene dine også. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...