Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jeg skal endelig ta meg sammen og skrive en klage på en lege. Men så er spørsmålet, hvem sender jeg klagen til? Fylkeslegen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Er ikke kommunelegen første instans? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Er ikke kommunelegen første instans? Dette er en spesialist i Oslo. Er det kommunelege der også? 0 Siter
frosken Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Se denne: http://www.helsetilsynet.no/templates/sectionpage____2556.aspx Du sender klagen til Helsetilsynet i fylket. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Se denne: http://www.helsetilsynet.no/templates/sectionpage____2556.aspx Du sender klagen til Helsetilsynet i fylket. Takk! Da har jeg ingen unskyldning for ikke å klage lenger... 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Dette er en spesialist i Oslo. Er det kommunelege der også? Oslo er vel både kommune og eget fylke så jeg vil tro de har begge deler. Kanskje? Et søk i google viser at det i alle fall har vært kommunelege i Oslo tidligere. ) Det er jo bare å ringe fylkeslege og spørre da. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Oslo er vel både kommune og eget fylke så jeg vil tro de har begge deler. Kanskje? Et søk i google viser at det i alle fall har vært kommunelege i Oslo tidligere. ) Det er jo bare å ringe fylkeslege og spørre da. Takk skal du ha, Lillemus! Nå har jeg fått svar fra frosken som ser riktig ut. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Har dere ikke pasientombud der du bor? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Har dere ikke pasientombud der du bor? Det vet jeg ikke. Jeg har ikke klaget på noen lege før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.