Gå til innhold

Hun vil ikke gi oralsex lenger...

Anbefalte innlegg

Til dere som ikke klarer å svare seriøst: HOLD HELLER KJEFT!

Så til dere andre:

Sexlivet er som sagt akkurat som før. Jer er ALLTID nyvasket. Hun har vel aldri sug med uten at jeg har dusjet rett før, så det med renslighet er utelukket. Jeg har faktisk alrdi kommet meds huns har gitt meg oralsex, dette tror jeg skyldes mye "press" i begynnelsen av vårt forhold. da spurte hun sikkert 3-4 ganger hver gang hun sugde om jeg kom snart. Og det har jeg altså ikke gjort ennå, og nå har vi vært sammen i 3år.

Jeg har jo alltid kommet i tidligere forhold, så dette her er helt nytt. Kan jo også nevne at hun i begynnelsen hadde helt noia for at jeg skulle komme i munnen hennes, noe som også har ført til at jeg bare ikke klarer å komme når hun suger meg.

Jeg gir aldri henne oralsex, rett og slett fordi hun syntes det er bedre at jeg bruker fingrene. Så da var det utelukket. Var det noe mer da? :D

Jo, sexlivet er 100% normalt ellers.

Unnskyld meg, men jeg synes ikke du fikk noen useriøse svar her?

Fortsetter under...

Gjest Heineiken

Siden hun plutselig ikke vil lenger, så vil jeg tro det er en grunn hun ikke tørr/ønsker å si deg i frykt for å såre..

Kanksje du har endret litt smak/lukt der uten at du selv er klar over det? Kan være noe du har spist og ikke nødvendigvis hygienen. Men du kan jo spørre henne om det er det og se reaksjonen eller om hun svarer deg.

Synes det er litt rart hun plutselig slutter uten frunn hvis hun har likt å gjøre det masse tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...