Freya Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 ...at jeg er ferdig med å kjøpe alle julegavene. Nå ligger de fint innpakket med juletrekuler som til/fra-lapper etter tips fra noen her på DOL (husker ikke hvem som sa det). En måned til julaften, og ferdig med julegavehandlingen. MUHAhahahAH! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 *legger armene i kryss og ser lumskt på Freya* 0 Siter
lisj pia Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 D må jeg si..... Ligger rett bak deg har kun 2 stk igjen det er til min mamma som jeg ikke har peiling på hva jeg skal kjøpe og mannen min. Så snart er jeg også ferdig. HERLLIG!!!! 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 *legger armene i kryss og ser lumskt på Freya* *peker på mirakel*2 og ler* Jeg skal jo innlegges neste uke, så det er greit å være ferdig med det. Vet jo ikke hvilken stand jeg blir i etterpå. 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 D må jeg si..... Ligger rett bak deg har kun 2 stk igjen det er til min mamma som jeg ikke har peiling på hva jeg skal kjøpe og mannen min. Så snart er jeg også ferdig. HERLLIG!!!! Ja, det er godt å ha det unnagjort! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Drittkjærring! Jeg har kjøpt....la meg telle... ingen - 0 - julegaver ennå *panikk* 0 Siter
bb71 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 hmrfroanavøhaoerwhoqeøwtqagkbnv!!!!!!!!!!! Men det med julekuler var god ide da.... Jammen bra jeg ikke har kjøpt noen julegaver enda, slik at jeg kan bruke dette tipset. 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 hmrfroanavøhaoerwhoqeøwtqagkbnv!!!!!!!!!!! Men det med julekuler var god ide da.... Jammen bra jeg ikke har kjøpt noen julegaver enda, slik at jeg kan bruke dette tipset. Ja, det ble så dekorativt, atte. Og samboeren presterte å kjøpe seg sirkelsag nå rett før han har bursdag og jul. Jeg var lynsart ute og tinget på at det var bursdags- og julegave fra meg, så den er også i boks. Får vel kjøpe en liten symbolsk ting på dagen slik at han får noe i handa da også. 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Du er ugrei:-((( Neeeiii! Jeg er snill! Si at jeg er snill da... 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Drittkjærring! Jeg har kjøpt....la meg telle... ingen - 0 - julegaver ennå *panikk* *snufs* Hehe. Slapp av, det er en hel måned igjen! 0 Siter
frosken Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Neeeiii! Jeg er snill! Si at jeg er snill da... Du er IKKE snill! Jeg liker deg ikke og du får i hvertfall ingen julegave. 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Du er IKKE snill! Jeg liker deg ikke og du får i hvertfall ingen julegave. Vræææl! Du er iallfall slem! Hvis jeg bestikker deg med cookies da? 0 Siter
frosken Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Vræææl! Du er iallfall slem! Hvis jeg bestikker deg med cookies da? Kanskje jeg blir blidere dersom du forteller hva slags julekuler du har brukt? Knuser de ikke underveis? 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Kanskje jeg blir blidere dersom du forteller hva slags julekuler du har brukt? Knuser de ikke underveis? Kjøpte en pakke med røde juletrekuler på Rimi. Det er plast, så jeg håper de ikke knuser iallfall. 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 *sjalu* Ingenting å være sjalu for... Nå skal jeg bare kose meg i hele desember... Lalaaa. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Ingenting å være sjalu for... Nå skal jeg bare kose meg i hele desember... Lalaaa. Jeg har ikke begynt å _tenke_ på julegaver engang!! 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Jeg har ikke begynt å _tenke_ på julegaver engang!! Jeg blir så stressa av å pønske på hva jeg skal kjøpe, så det er bedre å bare bli ferdig med det. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Åssen fikk du skrevet på disse kulene da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.