Gå til innhold

Ville bare si...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen fikk du skrevet på disse kulene da?

Kjøpte en gulltusj på bokhandelen. En slik permanent tusj som skriver på alt.

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

55

• hare1365380455

7

• frosken

5

• Mrs. Wallace

4

Skrevet

Du psyke, psyke menneske!

:-)

De gærne har det godt! :)

Skrevet

Kjøpte en pakke med røde juletrekuler på Rimi. Det er plast, så jeg håper de ikke knuser iallfall. :)

Litt usikker på om du har gjort nok botshandlinger, men jeg kan strekke meg til å si at du kaaaanskje ikke er slem.

Skrevet

Litt usikker på om du har gjort nok botshandlinger, men jeg kan strekke meg til å si at du kaaaanskje ikke er slem.

Bless me Father, for I have sinned.

*ber 10 Fadervår og 15 Ave Maria*

Bedre nå? :)

Skrevet

Ferdig med 7 sorter julebakst og rundvasking også?

Nei da jeg er bare ekkel :)

Du er kjempeflink!!

Skrevet

Personlig så synes jeg synd på deg. Jeg kjøpte noen julegaver i New York, men jeg venter definitivt med å pakke dem inn til i desember, og jeg har noen julegaver tilgode som jeg koser meg med å kjøpe i adventstiden.

Skrevet

Personlig så synes jeg synd på deg. Jeg kjøpte noen julegaver i New York, men jeg venter definitivt med å pakke dem inn til i desember, og jeg har noen julegaver tilgode som jeg koser meg med å kjøpe i adventstiden.

Hvorfor synes du synd på meg?

Skrevet

Ferdig med 7 sorter julebakst og rundvasking også?

Nei da jeg er bare ekkel :)

Du er kjempeflink!!

Hehe... Mine ambisjoner strekker seg ikke så langt.

Julekvelden feirer jeg hos min søster, så jeg trenger ikke å bake så mye.

Skrevet

Kjipe, kjipe damen.

*skuler olmt og trøstespiser de siste pepperkakene fra Ikea*

Skrevet

Hvorfor synes du synd på meg?

Jeg synes ingen inderlig synd på deg;) Mente bare at jeg personlig kunne ikke tenkt meg å pakke inn julegaver i november, like lite som jeg baker småkaker da. Julepakker og julekaker hører til advent for meg.

Skrevet

Kjipe, kjipe damen.

*skuler olmt og trøstespiser de siste pepperkakene fra Ikea*

Hrmf... :)

Du er bare misunnelig du, såh! :)

Skrevet

Jeg synes ingen inderlig synd på deg;) Mente bare at jeg personlig kunne ikke tenkt meg å pakke inn julegaver i november, like lite som jeg baker småkaker da. Julepakker og julekaker hører til advent for meg.

Ok, det er jo opp til hver enkelt.

Synes det er mye bedre å være ferdig med hele pakkestyret, for jeg blir bare stressa av å gå og tenke på hva jeg skal kjøpe.

Skrevet

åååå!

Og jeg har ikke begynt engang! Har ikke kjøpt kalenderpakker heller...på lørdag skal jeg avgårde og finne 24 småting, pakke inn alle og henge opp så julekalenderen til 6åringen er klar...

Dessuten må jeg begynne å tenke på å kjøpe julegaver snart...aner ikke hva jeg skal kjøpe ennå...

:)

Grattis med tidlig julehandel da!

Skrevet

åååå!

Og jeg har ikke begynt engang! Har ikke kjøpt kalenderpakker heller...på lørdag skal jeg avgårde og finne 24 småting, pakke inn alle og henge opp så julekalenderen til 6åringen er klar...

Dessuten må jeg begynne å tenke på å kjøpe julegaver snart...aner ikke hva jeg skal kjøpe ennå...

:)

Grattis med tidlig julehandel da!

Hehe takk. :)

Det e kjekt med alt som e gjort!

Julekalenderprosjekt blir alt for ambisiøst for meg, selv om slik kalender er noe av det hyggeligste som fins! Heldig de som får det. :)

Skrevet

Heldiggris :o))

Satser på å bli ferdig i løpet av helgen, sånn at vi kan kose oss med andre juleforberedelser i desember!

Skrevet

Hrmf... :)

Du er bare misunnelig du, såh! :)

Misunnelig er bare forordet.... ;o)

Jeg har fremdeles to bursdager å arrangere før jeg kan konse på julegaveinnkjøp. Men jeg har lagt liste allerede, da.

Skrevet

Heldiggris :o))

Satser på å bli ferdig i løpet av helgen, sånn at vi kan kose oss med andre juleforberedelser i desember!

Ja, det er jo deilig å ha "fri" til å gjøre andre ting i adventstiden. :)

Skrevet

Misunnelig er bare forordet.... ;o)

Jeg har fremdeles to bursdager å arrangere før jeg kan konse på julegaveinnkjøp. Men jeg har lagt liste allerede, da.

Åja, men da er det jo bare plankekjøring igjen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...