Gå til innhold

Ville bare si...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er jo deilig å ha "fri" til å gjøre andre ting i adventstiden. :)

Ja jeg elsker desember, da skal man ha tid til å bake og lage julegaver med barna, gå og se på nisser og Pepperkakebyen og drikke varm kakao med krem på cafe, og bare koooose seg!

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

55

• hare1365380455

7

• frosken

5

• Mrs. Wallace

4

Skrevet

Ja jeg elsker desember, da skal man ha tid til å bake og lage julegaver med barna, gå og se på nisser og Pepperkakebyen og drikke varm kakao med krem på cafe, og bare koooose seg!

Ja, høres skikkelig koselig ut. :)

Skrevet

Jeg har allerede begynt så jeg er ganske stolt siden jeg pleier å være en av de som løper panisk rundt 23 desember.

Har store planer om å gjøre resten ferdig i morgen, eller iallefall i løpet av uken som kommer.

For første gang på 13 år gleder jeg meg littebittegrann til jul, selvom jeg egentlig ikke vil innrømme det ;)

God adventstid!

Skrevet

Jeg har allerede begynt så jeg er ganske stolt siden jeg pleier å være en av de som løper panisk rundt 23 desember.

Har store planer om å gjøre resten ferdig i morgen, eller iallefall i løpet av uken som kommer.

For første gang på 13 år gleder jeg meg littebittegrann til jul, selvom jeg egentlig ikke vil innrømme det ;)

God adventstid!

For meg kunne det bare vært det samme med hele julegavestyret. Gleder meg mye mer til selve julaften og julemiddagen enn presangene.

God adventstid til deg også. :)

Skrevet

Ok, det er jo opp til hver enkelt.

Synes det er mye bedre å være ferdig med hele pakkestyret, for jeg blir bare stressa av å gå og tenke på hva jeg skal kjøpe.

Det er greit for meg:) Jeg er ikke opptatt av andres julevaner. Stresser mye mindre før jul nå enn før da jeg hadde små barn, hus, familie osv. Gir veldig få julegaver og koser meg på mange måter mer, men tro det eller ei noen ganger savner jeg stresset og maset med små barn som skulle rekke det ene og det andre:)

Skrevet

Se på pepperkakebyen? Hva er det?

Skrevet

Ååååå, du er flink! Selv kommer jeg til å vente til 21. desember eller deromkring - som vanlig :)

Skrevet

Ååååå, du er flink! Selv kommer jeg til å vente til 21. desember eller deromkring - som vanlig :)

Ikke noe galt i det! Jeg vil bare være ferdig med det så jeg slipper å styre oppunder jul. :)

Skrevet

Det er greit for meg:) Jeg er ikke opptatt av andres julevaner. Stresser mye mindre før jul nå enn før da jeg hadde små barn, hus, familie osv. Gir veldig få julegaver og koser meg på mange måter mer, men tro det eller ei noen ganger savner jeg stresset og maset med små barn som skulle rekke det ene og det andre:)

Har fremdeles bare meg selv (og samboeren) å tenke på, så det blir sjelden mye stress. Og det er jeg ganske fornøyd med! :) Liker å ta livet med ro.

Gjest svaksterk
Skrevet

Gratulerer :-)

Selv har jeg kjøpt en til nå, og malt en gave i kveld. Ble greit:-)

Må si jeg er imponert!

Skrevet

Gratulerer :-)

Selv har jeg kjøpt en til nå, og malt en gave i kveld. Ble greit:-)

Må si jeg er imponert!

Ja, jeg er så stolt. :)

Flink du som maler selv da!

Skrevet

Så koselig da :)

Er blakk jeg, og får ikke penger før 12.desember. Og da går alt bort i regninger og husleie, så i bunn og grunn har jeg ikke penger til julegaver i år.

Gjest svaksterk
Skrevet

Ja, jeg er så stolt. :)

Flink du som maler selv da!

Tja, jeg får se om det blir bra nok til å gi bort.

Men male er gøy, blir så fokusert. Er vel det som kalles flow tror jeg :-)

Skrevet

Så koselig da :)

Er blakk jeg, og får ikke penger før 12.desember. Og da går alt bort i regninger og husleie, så i bunn og grunn har jeg ikke penger til julegaver i år.

Er'e så nøye 'a?

Har pleid å gi bort hjemmelagede gavekort når jeg har hatt dårlig råd, f.eks. gavekort på barnevakt og lignende. Kanskje et tips? :)

Skrevet

Er'e så nøye 'a?

Har pleid å gi bort hjemmelagede gavekort når jeg har hatt dårlig råd, f.eks. gavekort på barnevakt og lignende. Kanskje et tips? :)

Jeg håper bare på at jeg kan FÅ gavekort på barnevakt, det hadde vært noe. Ikke aktuelt å passe andres unger hvis jeg har fri en kveld assa. ;)

Men det blir vel ei rå allikevel, får litt ekstra penger i januar så vi kan låne litt her eller der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...