frosken Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Bless me Father, for I have sinned. *ber 10 Fadervår og 15 Ave Maria* Bedre nå? Ok dah! Du er snill. 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Jeg håper bare på at jeg kan FÅ gavekort på barnevakt, det hadde vært noe. Ikke aktuelt å passe andres unger hvis jeg har fri en kveld assa. Men det blir vel ei rå allikevel, får litt ekstra penger i januar så vi kan låne litt her eller der. Hehe, du får ønske deg gavekort da vet du. Det ordner seg vel med julegavene, det blir alltid en råd, er mitt motto. 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Ok dah! Du er snill. Jippi! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 *ovenpå* Fnis... Bare pass deg!! ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Bare pass deg!! ;-) Nå blir jeg nesten litt skremt, altså... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Nå blir jeg nesten litt skremt, altså... Så, så, jeg pleier aldri å gjøre alvor av truslene mine ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Så, så, jeg pleier aldri å gjøre alvor av truslene mine ;-) Nei, har inntrykk av at du er ganske snill og fredelig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Nei, har inntrykk av at du er ganske snill og fredelig. Godt å høre :-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Er'e så nøye 'a? Har pleid å gi bort hjemmelagede gavekort når jeg har hatt dårlig råd, f.eks. gavekort på barnevakt og lignende. Kanskje et tips? Veldig bra tips "Freya". Som alenemor, og minimalt med avlastning, var det tipset GENIALT ja! Nå blir nok mormor, morfar, onkel og tante (holder aldri det hun lover) glad.** 0 Siter
Motiva Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Lalalalalalalalalalalala *holder seg for ørene* hører ikke hva du sier...lalalalalalala Du synes ikke at det er en smule stygt å gni det inn hos oss stakkars treiginger som ikke engang har begynt da? 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Lalalalalalalalalalalala *holder seg for ørene* hører ikke hva du sier...lalalalalalala Du synes ikke at det er en smule stygt å gni det inn hos oss stakkars treiginger som ikke engang har begynt da? Jo, så du ikke den onde latteren på slutten av innlegget? 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Veldig bra tips "Freya". Som alenemor, og minimalt med avlastning, var det tipset GENIALT ja! Nå blir nok mormor, morfar, onkel og tante (holder aldri det hun lover) glad.** Hm, var du sarkastisk nå eller? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Så koselig da Er blakk jeg, og får ikke penger før 12.desember. Og da går alt bort i regninger og husleie, så i bunn og grunn har jeg ikke penger til julegaver i år. Du får lage knekk og karameller og gi bort det. ;o) 0 Siter
Motiva Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jo, så du ikke den onde latteren på slutten av innlegget? Hm....hvorfor kommer jeg plutselig på tanken at skadefryd er den beste fryd???? 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Hm....hvorfor kommer jeg plutselig på tanken at skadefryd er den beste fryd???? Nei, det lurer jeg også på... *plystrer uskyldig ut i luften* 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Du får lage knekk og karameller og gi bort det. ;o) Hihi.. Eller så kan jeg bare skrive på julekortet at jeg boikotter julen men tar imot gaver med takk. 0 Siter
Line Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Dah.... jeg har ikke tenkt på å begynne før over helga, i alle fall. Håper jeg får unnagjort det meste i utlandet i år... 0 Siter
Freya Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Dah.... jeg har ikke tenkt på å begynne før over helga, i alle fall. Håper jeg får unnagjort det meste i utlandet i år... Hver sin lyst. Jeg er bare glad for å være ferdig med det. 0 Siter
flisa Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Du er slem.... men jeg får ikke lønn før i morgen..... 0 Siter
Aryane Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Oj, det så veldig koselig og julete ut... Heldige dere er som har sånt da. Og nei, dette hadde jeg aldri hørt om. Ja det er alltid koselig med en tur i Pepperkakebyen, du får ta en tur til Bergen da, så får du oppleve det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.