Gå til innhold

Ville bare si...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er slem....:) men jeg får ikke lønn før i morgen.....

Har snart brukt opp hele lønna mi jeg også - og jeg får ikke lønn før den 12. desember! :P

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

55

• hare1365380455

7

• frosken

5

• Mrs. Wallace

4

Skrevet

Jeg har ikke så mange å kjøpe til, så det der ordner jeg lett på lille juleaften.

Skrevet

Jeg har ikke så mange å kjøpe til, så det der ordner jeg lett på lille juleaften.

Min søster bor et annet sted i landet, så det er en fordel å få sendt avgårde gavene til dem før lillejulaften. :)

Skrevet

Min søster bor et annet sted i landet, så det er en fordel å få sendt avgårde gavene til dem før lillejulaften. :)

I kveld hang de opp julelys i sentrum her. Utrolig. Det regner. Det er ikke engang desember.

Jeg forstår bare ikke styret med jula, sånn generelt.

Jeg tror ikke engang på julenissen.

Skrevet

I kveld hang de opp julelys i sentrum her. Utrolig. Det regner. Det er ikke engang desember.

Har vært og sunget julesanger i dag jeg, så jeg skal vel ikke si noe. :)

Det er jo tross alt første søndag i advent på søndag, så SÅ tidlig ute er de ikke. Kunne gjerne vært litt snø for julestemningens skyld, men jeg er såre fornøyd med å slippe å måke. :)

Skrevet

Har snart brukt opp hele lønna mi jeg også - og jeg får ikke lønn før den 12. desember! :P

...men da kan du jo kose deg med den lønna med halv skatt - UTEN at det er julepresang-press! :-)

Skrevet

Har vært og sunget julesanger i dag jeg, så jeg skal vel ikke si noe. :)

Det er jo tross alt første søndag i advent på søndag, så SÅ tidlig ute er de ikke. Kunne gjerne vært litt snø for julestemningens skyld, men jeg er såre fornøyd med å slippe å måke. :)

Det regner her også. Regn og vind.

Menmen, samma faen. Jula plager meg jo ikke, jeg forstår bare ikke helt greia. Enkelte shopper jo julegaver fra januar.

Du er jo sent ute i forhold til andre her. :)

Skrevet

Hver sin lyst. :)

Jeg er bare glad for å være ferdig med det.

Hehe... jeg skulle selvsagt ønske at jeg var ferdig for lenge siden! ;) Jeg var så flink til å ha gavene ferdig i godtida tidligere, men de siste årene har det kommet som julekvelden på kjerringa.

Det skal vel være sånn :)

Skrevet

Huff. Der kom den kjempedårlige samvittigheten krypende igjen!

For første året noen gang har jeg ikke begynt å kjøpe gaver enda. Ikke en eneste gave - og det som i grunn er verst er at jeg ikke har begynt å tenke ut gaver heller, det er jeg som regel ferdig med tidlig i november.

Nå må jeg bare ta meg sammen og få tankene i sving, her.

Takk for påminninga - selv om den stakk litt. :o)

Skrevet

Alt du har kjøpt kommer på salg til halv pris i neste uke!!!!

MUHAhahahAH! :)

Skrevet

Det er jo første søndag i advent nå i helga, og da er det lov med julepynt, vettu.

Skrevet

Hm, var du sarkastisk nå eller?

Litt sarkastisk kanskje ;-).

Mulig jeg tolket innlegget ditt positivt feil. Jeg oppfattet tipset ditt som om JEG kan gi et gavekort til min familie, der JEG tilbyr de å være barnevakt for meg.

Jeg har bare ikke tenkt i de baner før, men du satte meg på en god idè. (litt humoristisk faktisk))

Tenk deg det "oppsynet" da, når tante (holder aldri det hun lover) åpner et gavekort pålydende:

"Vi gleden av å meddele deg at du kan få være barnevakt for ditt tantebarn, hver helg, og en dag i uken kostnadsfritt, i ett helt år".

Wow, det blir iallfall latter og alle hjerter gleder seg, på julkvelden.***

Skrevet

Alt du har kjøpt kommer på salg til halv pris i neste uke!!!!

MUHAhahahAH! :)

Tviler på at gavekort kommer på salg, iallfall. ;)

Skrevet

Huff. Der kom den kjempedårlige samvittigheten krypende igjen!

For første året noen gang har jeg ikke begynt å kjøpe gaver enda. Ikke en eneste gave - og det som i grunn er verst er at jeg ikke har begynt å tenke ut gaver heller, det er jeg som regel ferdig med tidlig i november.

Nå må jeg bare ta meg sammen og få tankene i sving, her.

Takk for påminninga - selv om den stakk litt. :o)

Kjekt å få et lite spark bak av og til, ikke sant? ;)

Skrevet

Det regner her også. Regn og vind.

Menmen, samma faen. Jula plager meg jo ikke, jeg forstår bare ikke helt greia. Enkelte shopper jo julegaver fra januar.

Du er jo sent ute i forhold til andre her. :)

Det er enkelte på jobben som begynte å handle julegaver i august og september, så jeg er treig i forhold til dem iallfall!

Skrevet

...men da kan du jo kose deg med den lønna med halv skatt - UTEN at det er julepresang-press! :-)

Ja, det skal bli herlig. :)

Skrevet

Hehe... jeg skulle selvsagt ønske at jeg var ferdig for lenge siden! ;) Jeg var så flink til å ha gavene ferdig i godtida tidligere, men de siste årene har det kommet som julekvelden på kjerringa.

Det skal vel være sånn :)

Ja, det er vel første gang jeg er ferdig så tidlig, så jeg følte behov for å skryte litt. ;)

Skrevet

Litt sarkastisk kanskje ;-).

Mulig jeg tolket innlegget ditt positivt feil. Jeg oppfattet tipset ditt som om JEG kan gi et gavekort til min familie, der JEG tilbyr de å være barnevakt for meg.

Jeg har bare ikke tenkt i de baner før, men du satte meg på en god idè. (litt humoristisk faktisk))

Tenk deg det "oppsynet" da, når tante (holder aldri det hun lover) åpner et gavekort pålydende:

"Vi gleden av å meddele deg at du kan få være barnevakt for ditt tantebarn, hver helg, og en dag i uken kostnadsfritt, i ett helt år".

Wow, det blir iallfall latter og alle hjerter gleder seg, på julkvelden.***

Hehe, da skjønner jeg. :)

Du kan jo tipse dem om at du ønsker deg slike gavekort til jul? Jeg skjønner jo at det ikke er ideelt å gi bort slikt hvis man er alenemor og har det travelt fra før, men da går det jo an å finne noe annet som ikke er så dyrt.

For du vet - det er baktanken som teller. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...