Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Sengesett, ny pute og dyne, vinterjakke, skjorte og slips, ny brødkniv, et brettspill (risk), likørglass, lampe, cd eller gavekort på en kveld ute med deg. "gavekort på en kveld ute med deg." Det var et glitrende forslag :-) Men det er nok bedre at jeg gir ham et gavekort med en kveld ute med en av mine single venninner :-) Og da kan jeg gi henne tilsvarende gavekort for utekveld med ungkaren! Genialt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ja takk! Hva gir du til en ungkar på 30 som har eget hus? Cd'er er greie å sende i posten. A-ha har en ny cd ute nå. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Kan du si hva du har kjøpt, slik at vi andre kan få noen tips? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Cd'er er greie å sende i posten. A-ha har en ny cd ute nå. Ja, han er veldig glad i musikk, så det var et godt forslag. Om han skulle ha CD'en fra før, så går det vel bra å bytte den? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ja, han er veldig glad i musikk, så det var et godt forslag. Om han skulle ha CD'en fra før, så går det vel bra å bytte den? Du kan be om forsegling, og da klistrer de et klistermerke foran cd'en. Noen cd'er har plast rundt. Han får nok byttet om han har den. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Du kan be om forsegling, og da klistrer de et klistermerke foran cd'en. Noen cd'er har plast rundt. Han får nok byttet om han har den. :-) Takk for tipset om forsegling! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 :-) Takk for tipset om forsegling! Kos deg med gavehandelen da! 0 Siter
Soria Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Lykke til. Jeg har begynt. Jeg kjøpte en julegave og to nye bukser til meg selv 0 Siter
Freya Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 *koste Freya ut av dol* Det er en eksluderingssak å komme med slike uttalelser. Å, er det du som har gjort at jeg har vært uten nett nesten hele helga? Den utkostingen din var litt FOR effektiv, tror jeg. 0 Siter
Freya Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Kan du si hva du har kjøpt, slik at vi andre kan få noen tips? Til mamma: Vase og marsipan. Til pappa: SuDoku-bok Til søster og mann: Oljekaraffel Til søster og samboer: Vannkaraffel med glass Til svogers søster og samboer: Artig pynteglass Til niese: Fotball og kontantkort til mobilen Til 3 stk nevøer: Gavekort på Elkjøp Samboeren kjøper til sin side av familien. Håper ingen jeg kjenner leser dette nå da. 0 Siter
Freya Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Joda. Og i dag har du fått meg til å sende mail til svogeren min som er sjef i en butikk som har mye av det jeg skal gi bort. Nå er i alle fall fem gaver i boks bare på grunn av det. Så nå er jeg faktisk i gang - takket være deg! *High five* You go girl! 0 Siter
cecily Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Å, er det du som har gjort at jeg har vært uten nett nesten hele helga? Den utkostingen din var litt FOR effektiv, tror jeg. *nyte* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.