Gå til innhold

Hvorfor gjør jeg sånn!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kansje meg ??

I dag var jeg på barnesikringen for å se på ting og tang som jeg kunne tenkt meg til min lille som enda ikke har kommet. Der var det mange gravide og mange nybakte foreldre. Hoff blir så lei meg.

Hvorfor gjør jeg dette når jeg vet at jeg blir lei meg. Sitter alene hjemme nå og er faktisk ganske deppa. Ville bare fortelle hvordan jeg har det !!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207601-hvorfor-gj%C3%B8r-jeg-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvorfor du gjør det kan jeg ikke svare på, men hvis det er noen trøst så gjorde jeg det jeg og.

Var i utstyrsbutikkene å så på ting og tang for å holde meg oppdatert på hva man kunne få kjøpt.

Blei selvfølgelig skikkelig deppa etterpå.

Lykke til videre med prøvingen.

Gjest mirakel*2?

Må ikke gjøre sånn vet du:) Håper det går bedre idag. Det pleier det å gjøre. Jeg satt meg ned igår og så på noe vi hadde filmet. Da kom vennene våre sine babyer opp på skjermen. Flaut å si det (iogmed at vi bare er inne i vår 4. pp), men tårene begynte faktisk å trille. Måtte gå ut av rommet før samboeren min og sønnen min så det.

Jeg er ved mye bedre mot idag, og det er sikkert du og. En blir jo helt syk av å se de små babyene og babytingene rundt omkring!

Gjest Kansje meg??

Må ikke gjøre sånn vet du:) Håper det går bedre idag. Det pleier det å gjøre. Jeg satt meg ned igår og så på noe vi hadde filmet. Da kom vennene våre sine babyer opp på skjermen. Flaut å si det (iogmed at vi bare er inne i vår 4. pp), men tårene begynte faktisk å trille. Måtte gå ut av rommet før samboeren min og sønnen min så det.

Jeg er ved mye bedre mot idag, og det er sikkert du og. En blir jo helt syk av å se de små babyene og babytingene rundt omkring!

Joda er med bedre mot i dag. Utrolig hvor engasjert en blir pga av dette. Skal prøve å holde meg unna slike butikker hvis jeg kan. Forventet mens på onsdag og jeg er så spent på om vi har klart det så det erså mye følelser som ruller rundt inne i hodet mitt for tiden. Ha ei go helg

Huffsann!

Jeg har ikke gått innom en slik butikk enda, men jeg kikker alltid lengselsfullt inn dersom jeg går forbi. Jeg holder meg også oppdatert på barnevognsfronten, og vet nøyaktig hva jeg skal bestille dersom det blir behov for det i nærmeste fremtid.

Du er ikke alene om det her, mange her inne som er like desperate som oss ;-)

Annonse

Gjest 71 grader nord

Jeg gjør omtrent det samme som deg, men siden jeg har to fra før blir det mer i retning av å se på gamle babybilder, plukke fram babytøyet og lukte på det, tenke på at jeg må sende barnevogna inn til reparasjon og lure på hvor vugga er...

Og nei, jeg er ikke gravid.

(Men vil VELDIG gjerne bli det NÅ!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...