Gå til innhold

En lykke historie, men det har kostet.....

Anbefalte innlegg

Gjest mamma1970

Hei alle nye prøvere, ventere, rugere og gjentatte forsøkere!

Jeg har en datter på 6 måneder, unnfanget ved naturmetoden. Men, det har vært en lang vei dit.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget, for jeg har ikke noe gode råd å komme med. Jeg føler bare så utrolig med dere, og håper at dere ALLE lykkes en dag.

Jeg har 4 prøverørsforsøk bak meg, men det kostet meg blod, slit og krefter i alle forstander. Forbaska mye penger for det første (det var det verdt) og et ekteskap dessverre (men det var det også verdt.....) og mange kilo opp og ned (det var det definitivt verdt) og det tok meg 7 år fra jeg startet til jeg fant meg ny partner som jeg lyktes å bli gravid med, ved naturmetoden. Det rareste av alt var at partneren min også har vært gjennom flere prøverørsforsøk før vi traff hverandre.

Vi føler vi er verdens heldigste, og jeg håper at ALLE dere får oppleve det samme - å lykkes, å bli foreldre - sammen med den partneren som dere ønsker skal bli den andre foreldren til deres barn.

Jeg er stadig inne å smug-titter på dere, og jeg får vondt i magen hver gang det er noen som mislykkes.

På en rar måte så vil jeg egentlig ikke vært forsøkene foruten, for det har lært meg utrolig mye. Jeg vet hva det vil si å lengte etter et barn, jeg vet man ikke kan knipse for å blir gravid, jeg vet å sette pris på de små tingene, jeg har blitt bedre kjent med meg selv, jeg har blitt mer realist, jeg har blitt et mer forståelsesfullt menneske, og et varmere menneske (tror jeg og håper jeg)........ Jeg har lovet meg selv å ALDRI klage på sutrete barn og på våkenetter - og de gangene jeg nærmer meg tanken på å klage, så vet jeg hvor inderlig etterlengtet dette har vært. Og så er det bare noen år det pågår. Hvem går i lengden å husker på en våkenatt........halloooo, jeg vet det er umulig, men jeg skulle gjerne vært våken hver eneste natt.

Lykke til - hold dere fast til håpet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207606-en-lykke-historie-men-det-har-kostet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamma1970

Fint innlegg.

c",)

Synd det er så lite aktivitet her inne på dette forumet.

Vi skal kanskje snart i gang, det vil vise seg om et par uker. Er kjempespent nå.

Lykke til. Jeg skal krysse fingrene for deg! Ingen julegave kunne vært bedre!!!

Eyes never lie

Hei,

Er kjempe glad på dine vegne. Det var utrolig koselig å lese at du endelig har fått barn. For oss som ikke får det på den naturlige metoden og som må vente en del, vet godt hva det vil si å ikke ha barn.

Lykke til videre:)

Gjest ei som også har vært der

Takk for koselig innlegg. Var selv aktiv her inne for noen år siden - da dette var et aktivt forum. Kunne ha skrevet under på mye av det du skriver selv, men vi styrket heldigvis ekteskapet gjennom den vanskelige perioden. Til slutt ble vi gravide per naturmetoden, sånn litt uforståelig men desto mer velkomment. Nå har det gått noen år, nummer to lar vente på seg, og det var ikke aktuelt med prøverør denne gangen. Så nå er vi veldig "svangre" med nr to under nytt nick inne på adopsjonsforum. Det å vente et barn fra Kina føles faktisk mye likt som den gangen vi venta fra magen, men noen forskjeller er jo der, da.

Ønsker uansett alle dere som strever veldig mye lykke til. Det er en fryktelig vanskelig prossess som tærer på langt mer enn det fysiske. Vær sterke! Selv om jeg ikke er aktiv her inne mer, så går tankene mine ofte hit inn og jeg klikker inn for å se hvordan det går med "dere". Måtte dere alle få oppleve gleden ved å bli foreldre, samme hvilken vei dere velger mot målet.

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...