Gå til innhold

Moteakutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sort topp. Den er svært utringet i en slags V som stopper under puppene, slik at hele kløften vises. Den har empire snitt ved at den har et bånd like under puppene og skrår nokså mye ut derfra. Den rekker meg til rett under rompa og det er ganske mye vidde neders.

Mitt spørsmål er, hva passer til? Har brukt olabukse og det er kult, men nå vil jeg gjerne ha den til noe penere. Smale sorte bukser blir for sort og kjedelig, korte skjørt ser bare rart ut fordi lite av skjørtet synes.

Har jeg klart å forklare med slik at dere har nok tips til å hjelpe meg?

Skrevet

Hvis hverken skjørt eller bukse passer til, må sorte nettingstrømper bli helt perfekt.

Skrevet

Hvis hverken skjørt eller bukse passer til, må sorte nettingstrømper bli helt perfekt.

Mulig det blir litt for rådhusgateaktig!

Tenkte nok noe mer sofistikert ;)

Noe passer jo til, men jeg er ikke så fjong at jeg har masse alternativer i skapet. Må ut å handle i morgen!!!

Skrevet

Ikke sorte bukser. Enig med deg der. Det blir for kjedelig. Men det finnes en del andre tøffe og stilige bukser og nikkerser nå bortsett fra jeans (selv om jeg sverger til jeans til det meste).

Hva med høye støvletter og bukse/nikkers i mørkegrønt, burgunder eller grått?

Men litt vanskelig å gi råd når jeg ikke vet noe om stil eller figur:)

Skrevet

Kanskje sitt bohem-skjørt? eller blir det for mye stoff som slenger rundt?

Hva med highwater-bukser og kule støvletter?

laguna1365380434
Skrevet

Hva med et langt smalt skjørt? Som du henger et sånt beltesmykke-dings på?

Det kunne vært kult! Uten at jeg vet noe om hvordan du ser ut forøvrig og hva du vil kle sånn sett.

Kombinert med tøft oppsatt hår, røde lepper og smykke til utringningen som matcher med beltet?

:-)

Skrevet

Ikke sorte bukser. Enig med deg der. Det blir for kjedelig. Men det finnes en del andre tøffe og stilige bukser og nikkerser nå bortsett fra jeans (selv om jeg sverger til jeans til det meste).

Hva med høye støvletter og bukse/nikkers i mørkegrønt, burgunder eller grått?

Men litt vanskelig å gi råd når jeg ikke vet noe om stil eller figur:)

Takk for gode forslag!

Kroppen er bra nok den.

Det med sitt skjørt er sant, det blir litt mye stoff som slenger.

Ulempen er at jeg ikke eier støveletter og når sant skal sies kommer jeg nok heller aldri til å få noen. Syns ikke jeg kler det - Desverre!

*tenke tenke*

Skrevet

Takk for gode forslag!

Kroppen er bra nok den.

Det med sitt skjørt er sant, det blir litt mye stoff som slenger.

Ulempen er at jeg ikke eier støveletter og når sant skal sies kommer jeg nok heller aldri til å få noen. Syns ikke jeg kler det - Desverre!

*tenke tenke*

Du.. ta med deg toppen når du drar og handler. Spør betjeningen om de har noe som passer til den:-)

Skrevet

Så utrolig mange fine forslag. Tusen takk!

Klart jeg skal ta med toppen i morgen til butikken.

Skrevet

Nikkers og pumps!

Du har ikke tilfeldigvis sett noen kule knickerser i butikkene den siste tiden?

Jeg har lyst på et par nye, tøffe som jeg kan ha til pumps, men har liksom ikke sett det helt store enda..

Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis sett noen kule knickerser i butikkene den siste tiden?

Jeg har lyst på et par nye, tøffe som jeg kan ha til pumps, men har liksom ikke sett det helt store enda..

Hva slags stil skal du ha, veldig røffe, eller litt mer til pent?

Skrevet

Hva slags stil skal du ha, veldig røffe, eller litt mer til pent?

Tenkte i utganspunktet noe røft, men en jeg kan bruke til noe litt mere pent kunne jeg egentlig også trengt når jeg tenker meg om. Jeg gikk forbi Companys inatt på vei hjem fra byen, og så en ganske tøff knickers i utsillingsvinduet, så jeg tror kanskje jeg må ta turen dit imorgen. Kan du tenke deg noen andre steder jeg burde dra å se?

Skrevet

Tenkte i utganspunktet noe røft, men en jeg kan bruke til noe litt mere pent kunne jeg egentlig også trengt når jeg tenker meg om. Jeg gikk forbi Companys inatt på vei hjem fra byen, og så en ganske tøff knickers i utsillingsvinduet, så jeg tror kanskje jeg må ta turen dit imorgen. Kan du tenke deg noen andre steder jeg burde dra å se?

De hadde noen stilige på var det Neste Stopp tro?? (men de var litt røffe) Ellers hsuker jeg ikke navnet på butikken, men tror merket var Ishi (eller hvordan det skrives??) Svart med hvite striper. Den kan brukes til både pent og litt hverdagslig. Har en lignende, som jeg bruker til hverdags med svarte støvletter og sort strikket genser (med litt vid hals), men er mer pen med pumps og en penere topp, eller evt. hvit skjorte og vest. Calvin Klein (eller var det Armani Jeans) har en kjempe kul vest, som ser ut som er "herre-dress vest" forfra og så er ryggen strikket. (så er det påsydd noen paljetter).

Skrevet

De hadde noen stilige på var det Neste Stopp tro?? (men de var litt røffe) Ellers hsuker jeg ikke navnet på butikken, men tror merket var Ishi (eller hvordan det skrives??) Svart med hvite striper. Den kan brukes til både pent og litt hverdagslig. Har en lignende, som jeg bruker til hverdags med svarte støvletter og sort strikket genser (med litt vid hals), men er mer pen med pumps og en penere topp, eller evt. hvit skjorte og vest. Calvin Klein (eller var det Armani Jeans) har en kjempe kul vest, som ser ut som er "herre-dress vest" forfra og så er ryggen strikket. (så er det påsydd noen paljetter).

Vesten hørtes kjempe lekker ut! Har bl.a en vest som er pin-striped som jeg synes er kul, men kan alltids trenge flere ;)

Neste Stopp ja, det tror jeg ikke er i Bergen, vet at det finnes hjemme på østlandet. Men du mener kanskje merket ICHI? Vet om en butikk som selger det nemlig. Skal på litt shopping omorgen så jeg kan ta en titt innom der. Så får vi se om det blir noen ny knickers på meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...