Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å fytterakkern. Noe så grusom stygt og ekkelt som de ringene der... Hadde løpt hylende ut av rommet om jeg pakka opp noe som det der!!

Hvorfor ødelegge noe så flott med juggel?

Jeg tror jeg hadde fått kalde føtter om jeg hadde møtt en sånn en jeg og.

Heldigvis har min elskede en helt naturlig og veldig deilig en! :o)

Fortsetter under...

Annonse

Gjest capo verde

Det er ikke så stor forskjell når mannen har ereksjon da. Da ligger jo vanligvis forhuden bak hodet og ser omtrent omskåret ut.

Synes det er deilig med de som er ikke-omskåret jeg, men jeg har ikke vært borti en omskåret en da. Men forhuden er aldeles silkemyk og deilig!

Fra en italiensk bok jeg har, og om vi forstår det rett:

En ikke-omskåret kan som oftest trekke forhuden helt ned over skaftet med innsiden vrengt utenpå.

Når han blir eldre, blir den strukket lenger og lenger ned. Da ligger nervene blottlagt som gir den helt herlige følelsen ved oralsex. For å få full nytelse av oralsex, må mannen kunne blotte dette nervebeltet, ved å trekke forhuden helt ned så den blir mest mulig stram. Nervebeltet ser du da som et nesten gjennomsiktig tynn hud med nerveklumper tett under, og ligger som et "sigarbelte" rundt skaftet under hodet og 2-3 cm nedover. Dette er i slapp tilstand innsiden av forhuden, og når penis slakkes, vrenges forhuden fram over hodet og beskytter hodet og den følsomme nytelsskapende innsiden.

Vil du gi mannen mer nytelse, trekk forhuden nedover så langt den går, og stimuler dette båndet med leppene og tunge. Det må være veldig vått eller oljet, ellers gjør det vondt. Selv huden på fingrene er ofte for grov. Etter en tid, uker eller månder, kan den strekkes lenger og lenger nedover og "strengen" stekker seg.

Dette feltet på innsiden av forhuden tilsvarer trolig kvinnens nerver like innenfor skjedeåpningen, og vi vet hva de gjør for oss?

Midt under pungen sitter også et hårløst glatt felt som virker slik.

Innsiden av forhuden, feltet under pungen og penishodet skaper tilsammen orgasmen.

Fullt omskårne er beviselig blitt frarøvet en viktig komponent for nytelse, men ikke i følge dem selv.

Alle de nevnte komponenter er koblet sammen, og opphisselse over tid øker nerveaktiviteten og nytelsen i hele området.

Her er et helt suterent bilde av en som er omskåret:

http://gfx.dagbladet.no/dinside/2003/04/30/penis2_281.jpg

En ikke-omskåret regner jeg med at du vet hvordan ser ut. ;o)

Heei! Mannen på bildet er jo Glenn Jordheim, min tidligere kampsportinstruktør.

Så veit du det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...