Gå til innhold

luft i magen

Gjest det er ubehagelig

Anbefalte innlegg

Gjest det er ubehagelig
Skrevet

Har hatt ekstremt mye luft i magen i det siste. Har ikke spist løk. Har kanskje spist litt uregelmessig, men det får man vel ikke luft av. E lei av å hele tida løfte på stumpen for å slippe en stor f...

Gode tips til å få bort lufta. Raper også en del

Skrevet

Hold deg unna sjokolade og mye sukker, ting som inneholder kakaobønner, løk, kål, helt ferske brødvarer. Spis frukt istedet for brød i noen dager, så blir det sikkert bedring.

Skrevet

obs. jeg ser at ei under her sier at du skal spise frukt, men jeg har virkelig problemer med luft i magen når jeg har spist mye frukt.

Så jeg tror du må se på totalen her. Skriv opp det du spiser flere dager på rad. Kutt deretter ned på en mat vare i noen dager. Slik fortsetter du til du har vært igjennom alt du har spist for å finne synderen.

Jeg tåler heller ikke boller, nystekt varmt brød, erter og kål, pizza og sterke gryteretter osv.

Men alt dette er forskjellig fra person til person, så tror du må se på ditt kosthold. Og ja jeg tror også at uregelmessig spising ikke er bra.

Dessuten er det viktig å ha avføring hver dag, for hvis det går for lang tid kan man begynne å prompe ganske så surt av det også...

hare1365380455
Skrevet

obs. jeg ser at ei under her sier at du skal spise frukt, men jeg har virkelig problemer med luft i magen når jeg har spist mye frukt.

Så jeg tror du må se på totalen her. Skriv opp det du spiser flere dager på rad. Kutt deretter ned på en mat vare i noen dager. Slik fortsetter du til du har vært igjennom alt du har spist for å finne synderen.

Jeg tåler heller ikke boller, nystekt varmt brød, erter og kål, pizza og sterke gryteretter osv.

Men alt dette er forskjellig fra person til person, så tror du må se på ditt kosthold. Og ja jeg tror også at uregelmessig spising ikke er bra.

Dessuten er det viktig å ha avføring hver dag, for hvis det går for lang tid kan man begynne å prompe ganske så surt av det også...

Ikke alle har avføring hver dag.

Biola eller kulturmelk er nok godt for magen.

Skrevet

Hold deg unna sjokolade og mye sukker, ting som inneholder kakaobønner, løk, kål, helt ferske brødvarer. Spis frukt istedet for brød i noen dager, så blir det sikkert bedring.

Hjelp - hvis jeg hadde skiftet ut brød med frukt, så måtte jeg bare holdt meg hjemme. Får ekstremt med luft av frukt. Så her er nok folk ganske forskjellige, ja.

Skrevet

Kjøp Miniform på apoteket, ta det som er anvist på boksen, og etter noen dager er du merkbart bedre. Nesten garantert at det virker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...