Gå til innhold

Noen som har vært i Cambodia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring å backpacke i Cambodia?

Vi skal hive oss på tur igjen i slutten av februar og jeg ønsker opplevelser samt avslappning på stranden.. Jeg skal inn og søke på nettet, men ænsker å få tilbakemelding fra folk som har vært der.

Vi skal selvfølgelig å se Ankor Vat. Det er topp of the pops der...

Skrevet

Har aldri vært der, men det er helt klart en av drømmene mine. Fortell da du kommer hjem:-)

Har fått tips om at det ikke er stedet å reise til med små barn, så jeg må nok vente litt....

Så det blir Kenya på oss i påska. Skal bli litt spennende det også.

Skrevet

Har aldri vært der, men det er helt klart en av drømmene mine. Fortell da du kommer hjem:-)

Har fått tips om at det ikke er stedet å reise til med små barn, så jeg må nok vente litt....

Så det blir Kenya på oss i påska. Skal bli litt spennende det også.

Vi har reist endel,, vært både her og der. sist tur var på Cuba, da var gutten vår litt over 4 år. Dvs at han er litt over 5 år når vi planlegger å komme oss til Kambodsja..

Jeg har vært inne på nettet og surfet og har funnet masse som jeg har lagret og kommer til å lese nøye gjennom.

Hvor fikk du vite at det ikke var ok å reise med små barn?

og JA, jeg forteller gjerne om turen etterpå.

Skrevet

Vi har reist endel,, vært både her og der. sist tur var på Cuba, da var gutten vår litt over 4 år. Dvs at han er litt over 5 år når vi planlegger å komme oss til Kambodsja..

Jeg har vært inne på nettet og surfet og har funnet masse som jeg har lagret og kommer til å lese nøye gjennom.

Hvor fikk du vite at det ikke var ok å reise med små barn?

og JA, jeg forteller gjerne om turen etterpå.

Jeg ønsket jo selvsakt å reise til Ankor Vat. Det er jo klart hovedatraksjonen jeg vil ha med meg.

Fikk beskjed at dette kom til å bli veeeeldig kjedelig for små barn som vanligvis ikke interesserer seg så mye for slike ting + at man måtte beregne å gå en del.

MEN det var visst en utrolig flott opplevelse. Så jeg ønsker dere en kjempetur:-)

Har derfor også utsatt Egypt noen år.

Vi reiser også en del, men det blir mer de standard sydenstedene. Og så har vi da bestemt oss for Kenya. Og dette gleder jeg meg veldig til. Ingen standard pakketur så det blir litt å ordne. Vil ha litt orden da vi har med veslejenta på 6 år. (Så vi har hotell alle nettene osv.)

Det som blir mest spennende blir vel safari:-) Utfordringen blir å prøve å unngå bråk. Det er jo veldig mye krimilalitet der. Så jeg har lest litt, og kommer til å ta noen forhåndsregler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...