Gå til innhold

Er dette videokameraet greit?

Anbefalte innlegg

Gjest samsung videokamera
Skrevet

Jeg er student og venter baby. Har veldig lyst til å kjøpe videokamera. Har funnet et på nett. Skal bare bruke kameraet til å filme baby og et kamera over 3000 kr er uaktuelt pga økononmi. Er ikke så teknisk, så jeg lurer på om dette kameraet er helt ok.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_00007n9XH0yn?ProductID=sozD4QFW_7gAAAEGJMyMkdow&CatalogCategoryID=yvbD4QFWmeMAAAEDEuGtBDZ

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg kan ikke svare om dette er bra, men det er utrolig lurt å kjøpe videokamera. Det er kun vi som har det i venneflokken, selv om alle de andre og har barn. Kjempegøy å se på da de var baby. Anbefaler det på det sterkeste. Har prøvd å overbevise vennene våre. Gjett om de kommer til å angre når ungene begynner å bli store.

Nei, dette var helt utenfor tema:) Vet som sagt ikke svar på spørsmål. Tror tanten min har samsung, til omtrent den prisen. Det var ihvertfall veldig klart bilde når de hadde filmet ute. Så ikke noe av det de hadde filmet innendørs.

Gjest samsung kamera
Skrevet

jeg kan ikke svare om dette er bra, men det er utrolig lurt å kjøpe videokamera. Det er kun vi som har det i venneflokken, selv om alle de andre og har barn. Kjempegøy å se på da de var baby. Anbefaler det på det sterkeste. Har prøvd å overbevise vennene våre. Gjett om de kommer til å angre når ungene begynner å bli store.

Nei, dette var helt utenfor tema:) Vet som sagt ikke svar på spørsmål. Tror tanten min har samsung, til omtrent den prisen. Det var ihvertfall veldig klart bilde når de hadde filmet ute. Så ikke noe av det de hadde filmet innendørs.

Ja, ikke sant? Vi har et barn på 5 år, og der lånte vi videokamera av og til. Men det var ikke så mye vi fikk tatt opp. Men er glad for det lille vi har av opptak av han, da. Tenkte at videokamera kunne være en fin julegave til samboer og hvis han opner pakken før kvelde, så kan vi filme 5 åringen åpne pakker.

Gjest samsung kamera
Skrevet

Ja, ikke sant? Vi har et barn på 5 år, og der lånte vi videokamera av og til. Men det var ikke så mye vi fikk tatt opp. Men er glad for det lille vi har av opptak av han, da. Tenkte at videokamera kunne være en fin julegave til samboer og hvis han opner pakken før kvelden, så kan vi filme 5 åringen åpne pakker.

Skrevet

Samsung har visstnok ufattelig dårlig videokameraer.

MEN, det er sikkert ett helt greit kamera til den prisen, men ikke ha høye forventninger iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...