Gjest Madonna-fan Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg må bare få sagt at jeg digger Madonna! "Hung up" og "Sorry" er utrolig dansbare og kule! God helg! 0 Siter
Lora Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ja, hun er dyktig. Men jeg har alltid vært av den oppfatning at hun ser så sluskete ut liksom..Møkkete på en måte. Selv om hun selvsagt ikke er det:) 0 Siter
Gjest no offense Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Sangene hennes er bra, men Madonna som mennesker er skummel med all sekt greiene. 0 Siter
Aryane Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ja, hun er dyktig. Men jeg har alltid vært av den oppfatning at hun ser så sluskete ut liksom..Møkkete på en måte. Selv om hun selvsagt ikke er det:) Hehe....den oppfatningen har jeg alltid hatt også. Har samme oppfatning av russere også, syns alltid de ser så møkkete ut..... 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Helt enig! Har lastet ned plata, og den er kjempebra. Spesielt "Hung up" er konge å danse til ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.