Gå til innhold

vondt og mørk gulsædavgang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja det er lett å si det enn å få gjort det,hva tror du legen kommer til å gjøre hmm :o(

Nei, si det du...

Jeg er dame, og vet fint lite hva legen gjør med sånne ting.

Men jeg ser for meg (uff) at legen kjenner på testikkelen som er vond, og at du kanskje må levere en sædprøve.

Mulig at du må ta crp (stikk i fingeren) for å sjekke om du har en eller annen infeksjon i kroppen.

Nei, si det du...

Jeg er dame, og vet fint lite hva legen gjør med sånne ting.

Men jeg ser for meg (uff) at legen kjenner på testikkelen som er vond, og at du kanskje må levere en sædprøve.

Mulig at du må ta crp (stikk i fingeren) for å sjekke om du har en eller annen infeksjon i kroppen.

er du lege eller virker sånn bare hva er det org står for.Jeg tror jeg skal høre på deg kjære org takk for støtten din :o)

Neida, neida, jeg er ikke lege.

Men har du skaffet deg legetime nå da?

har aldri opplevd at vanlige siviliserte mennesker bryr seg mere enn det fagfolk gjør assa.takk for at du gidder å ta deg tid til å svare my problems du vet ikke mye det betyr for meg. tusen tusen takk :o)

Har du penger kan du ringe opp på Volvat og høre om du kan komme i dag. Så reiser du opp og slipper å grue deg mer. De er veldig hyggelige der. Aner ikke hva en kosultasjon koster, men tipper det er 300til 1000 kroner (men det kan du spørre om når du ringer).

Annonse

Har du penger kan du ringe opp på Volvat og høre om du kan komme i dag. Så reiser du opp og slipper å grue deg mer. De er veldig hyggelige der. Aner ikke hva en kosultasjon koster, men tipper det er 300til 1000 kroner (men det kan du spørre om når du ringer).

tusen tusen takk for tipset, ønsker deg all lykke i livet ditt takk for støttet:O)

du mener det ja, jeg vet ikke åssen jeg skal gjøre det er veldig nervøs for det :o( help mee som one