Gå til innhold

vondt og mørk gulsædavgang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja det er lett å si det enn å få gjort det,hva tror du legen kommer til å gjøre hmm :o(

Nei, si det du...

Jeg er dame, og vet fint lite hva legen gjør med sånne ting.

Men jeg ser for meg (uff) at legen kjenner på testikkelen som er vond, og at du kanskje må levere en sædprøve.

Mulig at du må ta crp (stikk i fingeren) for å sjekke om du har en eller annen infeksjon i kroppen.

Nei, si det du...

Jeg er dame, og vet fint lite hva legen gjør med sånne ting.

Men jeg ser for meg (uff) at legen kjenner på testikkelen som er vond, og at du kanskje må levere en sædprøve.

Mulig at du må ta crp (stikk i fingeren) for å sjekke om du har en eller annen infeksjon i kroppen.

er du lege eller virker sånn bare hva er det org står for.Jeg tror jeg skal høre på deg kjære org takk for støtten din :o)

Neida, neida, jeg er ikke lege.

Men har du skaffet deg legetime nå da?

har aldri opplevd at vanlige siviliserte mennesker bryr seg mere enn det fagfolk gjør assa.takk for at du gidder å ta deg tid til å svare my problems du vet ikke mye det betyr for meg. tusen tusen takk :o)

Har du penger kan du ringe opp på Volvat og høre om du kan komme i dag. Så reiser du opp og slipper å grue deg mer. De er veldig hyggelige der. Aner ikke hva en kosultasjon koster, men tipper det er 300til 1000 kroner (men det kan du spørre om når du ringer).

Annonse

Har du penger kan du ringe opp på Volvat og høre om du kan komme i dag. Så reiser du opp og slipper å grue deg mer. De er veldig hyggelige der. Aner ikke hva en kosultasjon koster, men tipper det er 300til 1000 kroner (men det kan du spørre om når du ringer).

tusen tusen takk for tipset, ønsker deg all lykke i livet ditt takk for støttet:O)

du mener det ja, jeg vet ikke åssen jeg skal gjøre det er veldig nervøs for det :o( help mee som one

Det er ikke pinlig å gå til legen og si:"Jeg har hatt vondt i venstre testikkel i noen uker og sæden min har i samme periode blitt mørkegul, jeg lurer på hva det skyldes og om det kan ha noen sammenheng?"

Legen vil selfølgelig være nødt til å ta en titt og sikkert kjenne litt på testiklene dine, men det overlever du fint.

Hadde du vært kjæresten min hadde det ikke blitt mer sengekos på deg før du hadde vært hos lege og fått sjekket godsakene.

dy synes det ja,kan ikke du være med meg da huff nå føler jeg meg veldig dum assa :o(

jeg vet hvordan følelsen er. har selv vært på undersøkelse 5 ganger, enn så ung jeg er. jeg skrever ikke på den måten til min kjæreste engang.

uansett er det jo ikke noe vi kan gjøre for deg. vi kan jo ikke skrive ut evt medisiner til deg. å vi har jo bare antagelser...

legen får intime spørsmål hver dag. det er jo jobben deres.

jeg vet hvordan følelsen er. har selv vært på undersøkelse 5 ganger, enn så ung jeg er. jeg skrever ikke på den måten til min kjæreste engang.

uansett er det jo ikke noe vi kan gjøre for deg. vi kan jo ikke skrive ut evt medisiner til deg. å vi har jo bare antagelser...

legen får intime spørsmål hver dag. det er jo jobben deres.

Jeg har hatt underlivsinngrep både i og uten narkose og det er lite hyggelig. Men må man så må man!

Og jeg tør påstå at det er verre for en kvinne å ligge på ryggen og skreve for legen enn det er for en mann å vippe frem snoppen!

Jeg har hatt underlivsinngrep både i og uten narkose og det er lite hyggelig. Men må man så må man!

Og jeg tør påstå at det er verre for en kvinne å ligge på ryggen og skreve for legen enn det er for en mann å vippe frem snoppen!

det var _akkurat det_ jeg tenkte å skrive!! ;) jeg er helt enig. hadde bare en mann trengt å ligge i samme stilling...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...