Gå til innhold

vondt og mørk gulsædavgang

Anbefalte innlegg

Det er ikke pinlig å gå til legen og si:"Jeg har hatt vondt i venstre testikkel i noen uker og sæden min har i samme periode blitt mørkegul, jeg lurer på hva det skyldes og om det kan ha noen sammenheng?"

Legen vil selfølgelig være nødt til å ta en titt og sikkert kjenne litt på testiklene dine, men det overlever du fint.

Hadde du vært kjæresten min hadde det ikke blitt mer sengekos på deg før du hadde vært hos lege og fått sjekket godsakene.

Ohh deilig endelig fereig med det legen sa det ikke noe som var galt med meg bare et lite strekk i testikkelen sa hun.Og det var det som var årsaken til alt.Jeg måtte bare ta det med ro. jiippiiii,. Så nå kan du bli kjæresten min da vettu heheheh :o)

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...