Gå til innhold

Skilles eller ikke - tbm

Anbefalte innlegg

Gjest litt gladere i dag

Det var jeg som skrev for et par dager siden, og som var blittveldig i tvil om jeg skulle skilles likevel.

Tusen takk alle sammen for svarene. Dere var ganske enstemmige at jeg burde ta mer hensyn til mannen min og MEG SELV.

Jeg hadde ikke tatt nok hensyn til mannen min som jeg skjønner mer nå er virkelig glad i meg.

Spesielt takk til lillabilla og pocahonta som ga meg noe å tenke på.

Det som har vært vanskelig, er ikke å innrømme at jeg har blitt vaklende men å innrømme det for mannen min.

Jeg har gitt han så veldig sterke og bestemte meldinger om at jeg ville skilles. Og det er vanskelig å ta det tilbake.

Men jeg så hvor glad han ble når det var jeg som spurte om han fortsatt vil være med til rådgiver, og da skjønner jeg det er riktig. Han har vært så god hele tiden. Takk alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207666-skilles-eller-ikke-tbm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pocahonta

Hei, et lyst innslag i hverdagen min :-)

Kozt at noen synes jeg sa noe fornuftig.

Glad for deg da, og posetivt at du klarer å gjøre noe med forholdet.

Jeg klarte det ikke, trodde jeg. Hadde "kastet håndklet" og ikke det motet du har til å ta det opp igjen.

Det var fint å høre. Koz

Så koselig å høre at du fikk noe ut av innlegget mitt! Jeg er sikker på at du og mannen din vil klare det her...bare bruk god tid=)!

Lykke til og stå på! Du er heldig som har en mann som elsker deg!

Også er det veldig hyggelig at du tok deg tid til å si hvordan det går med deg=) Gjorde dagen min mye bedre å lese innlegget ditt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...