Reg@l Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Finnes det en massasjestol i noen av de DOLske hjem? Håper noen kan anbefale en god massasjestol til meg :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ikke hos meg, men kjæresten min har en på jobben, han kjøpte den på Bohus for 2 år siden, den er bare helt fantastisk. Du føler virkelig at du bli massert skikkelig! Den var dyr da, 25.000,-, men vinner jeg i lotto er det noe av det første jeg skal kjøpe ) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ikke hos meg, men kjæresten min har en på jobben, han kjøpte den på Bohus for 2 år siden, den er bare helt fantastisk. Du føler virkelig at du bli massert skikkelig! Den var dyr da, 25.000,-, men vinner jeg i lotto er det noe av det første jeg skal kjøpe ) Vinner jeg i lotto ville jeg heller unnet meg massasje to ganger i uka og spahelgener enn en kjedelig stol:) 0 Siter
Gjest meibi beibi? Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Vinner jeg i lotto ville jeg heller unnet meg massasje to ganger i uka og spahelgener enn en kjedelig stol:) Stolen varer kanskje litt lenger;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.