Gjest Pås Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ja, da "svigerfarmor" var i live pleide hun å gi oss en sum som vi skulle handle til oss selv for! Jeg syntes det var kjempedeilig midt i all julehandelen å få kjøpt inn noe skikkelig luksus til meg selv! Fikk det alltid fint pakket inn, og åpnet på julaften! Det var tider det... Nå får jeg alltid noe keramikk eller noe av svigersene, drømmer tilbake til den tiden jeg handlet gaver til meg selv!! mvh 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Ja, men da sier du: "hofta di!? Sporte eg om hofta di!?", og forteller henne at du ikke vil ha noen julepresang, fordi du ikke synes prisen er verdt å måtte gå i byen med henne... =p LOL!!!! Takk for at du fikk meg til å tenke på han rogalendingen i reklamen!!! 0 Siter
Aryane Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Si du ønsker deg et gavekort, så kan du gå i ro og mak når alt julestresset er over og kjøpe deg noe fint på salg ) 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Ja takk!:-) om jeg får gaven også så! *S* Carrie i "Kongen av Queens" betaler jo for at en dog walker skal lufte faren hennes - dette blir vel lit på samme måten: Du lufter svigermor, og til gjengjeld får du gaven!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Si du ønsker deg et gavekort, så kan du gå i ro og mak når alt julestresset er over og kjøpe deg noe fint på salg ) Ja, jeg får prøve, men hun har tidligere ihvertfall ment at gavekort ikke passer seg! ;-/ Det verste er at jeg HAR kommet med et ønske, som er nokså spesifisert, men ikke dithen at jeg kan si uttrykkelig at det er "artikkelnummer 345-321-1027". Hun har attpåtil vært i en butikk for å se, men syntes at det var litt for mange varianter å velge mellom så istedenfor å bare kjøpe noe der og da, og tenke at dette kan jeg bytte senere, så vil hun altså at vi skal gå dit sammen.... 0 Siter
Aryane Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ja, jeg får prøve, men hun har tidligere ihvertfall ment at gavekort ikke passer seg! ;-/ Det verste er at jeg HAR kommet med et ønske, som er nokså spesifisert, men ikke dithen at jeg kan si uttrykkelig at det er "artikkelnummer 345-321-1027". Hun har attpåtil vært i en butikk for å se, men syntes at det var litt for mange varianter å velge mellom så istedenfor å bare kjøpe noe der og da, og tenke at dette kan jeg bytte senere, så vil hun altså at vi skal gå dit sammen.... Kanskje hun er ensom og vil gå sammen med deg for kosen sin del? 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Det hadde vært bedre det. Jeg får ting av svigermor som jeg ikke passer. Klær i str. S elle M når jeg helst bruker XL.... Og ja, hun har fått beskjed. De kan ikke byttes for hun sender i posten. 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 LOL!!!! Takk for at du fikk meg til å tenke på han rogalendingen i reklamen!!! Hehe, det var du som begynte, med "mumbo jumbo" 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Kanskje hun er ensom og vil gå sammen med deg for kosen sin del? Tja, hun har jo svært lite tid til å være sammen med barnebarnet sitt på grunn av alle "prosjektene" hun har på gang, og hun har flere ganger nektet (!) svigerfar å hjelpe oss med ting som vi spør om (hvilket skjer _meget_ sjelden) fordi han ikke må slite seg ut i tilfelle hun vil ha ham til å gjøre noe! ;-) Så hvis det er sympati hun er ute etter kan hun jo starte med damen i speilet! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Det hadde vært bedre det. Jeg får ting av svigermor som jeg ikke passer. Klær i str. S elle M når jeg helst bruker XL.... Og ja, hun har fått beskjed. De kan ikke byttes for hun sender i posten. Da virker det som om hun hinter kraftig om at du skal slanke deg... 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Da virker det som om hun hinter kraftig om at du skal slanke deg... Uff, da, lurulf!! ;-) Den var nesten litt ond! ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Nei, hjelpe og trøste! Det er vel ikke noe hygglig å få gaver man har måttet plukke ut selv? Da hadde jeg heller ønsket å få pengene. Da hadde jeg i det minste sluppet å slepe meg rundt i butikker med svigermor...:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Uff, da, lurulf!! ;-) Den var nesten litt ond! ;-) Oups, takk for korreksen! Jeg ser nå at det jeg skrev kan misforstås. Jeg mente å kritisere en frekk svigermor, ikke at "ikke signatur" må slanke seg *flau* 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Oups, takk for korreksen! Jeg ser nå at det jeg skrev kan misforstås. Jeg mente å kritisere en frekk svigermor, ikke at "ikke signatur" må slanke seg *flau* *S* Får håpe ikke den anonyme innlegger er for hårsår på dette, da! ;-) Det hadde vel vært verre om hun hadde gitt svigerdatteren klær i en altfor STOR størrelse!! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Det hadde vært bedre det. Jeg får ting av svigermor som jeg ikke passer. Klær i str. S elle M når jeg helst bruker XL.... Og ja, hun har fått beskjed. De kan ikke byttes for hun sender i posten. Se svaret mitt til morsan under her. Jeg mente å kritisere svigermoren din, ikke størrelsen din... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 *S* Får håpe ikke den anonyme innlegger er for hårsår på dette, da! ;-) Det hadde vel vært verre om hun hadde gitt svigerdatteren klær i en altfor STOR størrelse!! ;-) Det verste hadde vel vært om svigermoren hadde gitt bort mammaklær. *S* Det er et hint min svigermor kunne ha funnet på da hun maste som verst om å bli farmor! 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Det verste hadde vel vært om svigermoren hadde gitt bort mammaklær. *S* Det er et hint min svigermor kunne ha funnet på da hun maste som verst om å bli farmor! Ikke bra, men kanskje dog hakket bedre enn å ha en svigermor som sier til sin gifte sønn på over 30 år at det absolutt ikke har noen hast med å bli bestemor, for hun har mer enn nok å styre med seg og sitt! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Du klarer ikke å finne noe som er avbildet i en julekatalog, da? Så kan hun gå i den riktige butikken og få hjelp til å finne akkurat den tingen på bildet på side X? Men det er litt håpløst når hun ikke godtar annet enn noe veldig "personlig", og at dere ikke kan ønske dere noe felles. Noe sier meg også at det ikke nytter å foreslå at dere heller tar denne koseturen i romjula... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ikke bra, men kanskje dog hakket bedre enn å ha en svigermor som sier til sin gifte sønn på over 30 år at det absolutt ikke har noen hast med å bli bestemor, for hun har mer enn nok å styre med seg og sitt! ;-) Ja, det tror jeg må ha vært enda sårere, enn det jeg opplevde: Svigermor anklaget meg høylydt for at vi ikke fikk barn. Sønnen hennes var jo så barnekjær, så det måtte være min skyld. Det var like etter at vi hadde fått vite at vi ikke kunne få barn... 0 Siter
laban Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ja, det tror jeg må ha vært enda sårere, enn det jeg opplevde: Svigermor anklaget meg høylydt for at vi ikke fikk barn. Sønnen hennes var jo så barnekjær, så det måtte være min skyld. Det var like etter at vi hadde fått vite at vi ikke kunne få barn... Ja, det er som kjent derfor man ikke får barn selv om man vil - fordi man ikke er barnekjær nok. * stønn * 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.