serendipity Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 *latterkrampe* Se for meg at du stamper føttene i gulvet og vræler : "Jeg NEKTER!", og snur deg furtent - akkurat som 5-åringen min ;o) JA, omtrent akkurat sånn ville jeg nok sett ut også ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg husker ikke sammenhengen dette kom opp i, men det kan ha vært at hun bare brukte bind og ikke hadde turt å begynne med tamponger, for hva da når man må tisse... etc. Utrolig at det går an å være ca 20 år og ikke vite mer om sin egen kropp enn som så! Nesten i kategori med de 15-åringene osm skrev inn til "Sandra" i Romantikk og spurte: "Kjære Sandra, kan man få barn av å kysse?" ;-) Hihi. Ja, huff. Får håpe hun lærte mer før hun eventuelt satte barn til verden som trenger leksehjelp osv... 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Hihi. Ja, huff. Får håpe hun lærte mer før hun eventuelt satte barn til verden som trenger leksehjelp osv... Om ikke annet så kan hun jo lære en del hvis hun bare følger med i sitt barns skolebøker!!! ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Om ikke annet så kan hun jo lære en del hvis hun bare følger med i sitt barns skolebøker!!! ;-) Hehe, ja sannelig! 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Kan du ikke si at du veldig ønsker deg de og de bøkene eller cd'ene eller sølvskjeene. Evt send henne en ønskeliste. Så sier du at du dessverre ikke har tid til noen shoppingtur før jul. Hold hold fast ved dette, uansett hva hun sier. Ikke gå med på noe du ikke har lyst og tid til før jul. Så kan du jo foreslå at hun heller tar en shoppingtur med sønnen sin (mannen din)! Kanskje de to sammen kan finne en gave til deg? Du bør si rett ut at du syns det er mye mer gøy å få gaver du ikke har vært med på å kjøpe selv, ikke tro at hun "tar et hint", for det er det ikke alle som gjør. 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Kan du ikke si at du veldig ønsker deg de og de bøkene eller cd'ene eller sølvskjeene. Evt send henne en ønskeliste. Så sier du at du dessverre ikke har tid til noen shoppingtur før jul. Hold hold fast ved dette, uansett hva hun sier. Ikke gå med på noe du ikke har lyst og tid til før jul. Så kan du jo foreslå at hun heller tar en shoppingtur med sønnen sin (mannen din)! Kanskje de to sammen kan finne en gave til deg? Du bør si rett ut at du syns det er mye mer gøy å få gaver du ikke har vært med på å kjøpe selv, ikke tro at hun "tar et hint", for det er det ikke alle som gjør. Jeg trodde jeg hadde gitt en ønskeliste som var grei og nok til å unngå maset om bytur i år, men det hadde jeg tydeligvis ikke. Men nå har jeg hostet opp noen CD'er, så da får vi håpe at hun kjøper noe slikt slik at jeg unngår mas på ønskene som tydeligvis innehold "for mye" tolkningstvil! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Det med manko på tid før jul forstår jeg godt. Men ellers synes jeg det er digg å handle gaver til meg sjøl, jeg. Tenk så bra å slippe å få masse nis og dritt fra svigermor, at du heller kan velge sjøl hva du vil ha! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hva om svigermor begynner å gi gavekort i stedet? Så kan du shoppe på januarsalget. 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Det med manko på tid før jul forstår jeg godt. Men ellers synes jeg det er digg å handle gaver til meg sjøl, jeg. Tenk så bra å slippe å få masse nis og dritt fra svigermor, at du heller kan velge sjøl hva du vil ha! NB NB: Det var ikke snakk om å kjøpe gavene SELV, men å VÆRE med på hennes shoppingrunde!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Hva om svigermor begynner å gi gavekort i stedet? Så kan du shoppe på januarsalget. I wish! Men gavekort inngår dessverre ikke i hva hun mener er aksepatbel gave å gi bort! ;-I 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 NB NB: Det var ikke snakk om å kjøpe gavene SELV, men å VÆRE med på hennes shoppingrunde!! ;-) Jammen, det går jo uansett ut på å VELGE sin egen gave framfor å få masse drit...? 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Jammen, det går jo uansett ut på å VELGE sin egen gave framfor å få masse drit...? det går på om man synes det er verdt det å få masse dritt mot at man slipper å bruke en hel lørdag i byen m svigermor!! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 det går på om man synes det er verdt det å få masse dritt mot at man slipper å bruke en hel lørdag i byen m svigermor!! ;-) Må du virkelig bruke en hel lørdag, da? Foreslå at dere møtes i byen sånn og sånn til et gitt tidspunkt. S at du virkelig har dårlig tid og mye su må ordne. Så handler du unna det du skal først, og møter henne seint på ettermiddagen, dermed slipper du billig unna. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 I wish! Men gavekort inngår dessverre ikke i hva hun mener er aksepatbel gave å gi bort! ;-I Snodig ressonement at det er akseptabelt at du kjøper gaven selv før jul - men ikke etter jul, når du får mer for pengene. Kanskje det har noe med at det skal ta seg bra ut for alle andre...? Hvis ikke kan jeg ikke begripe det. Men tross alt bedre enn å få håpløs nips eller klær á là svigermor ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Snodig ressonement at det er akseptabelt at du kjøper gaven selv før jul - men ikke etter jul, når du får mer for pengene. Kanskje det har noe med at det skal ta seg bra ut for alle andre...? Hvis ikke kan jeg ikke begripe det. Men tross alt bedre enn å få håpløs nips eller klær á là svigermor ;o) "Snodig ressonement at det er akseptabelt at du kjøper gaven selv før jul - men ikke etter jul, når du får mer for pengene." Godt poeng!! :-) Som oftest synes jeg ikke at hun kjøper så gærne gaver. Det er mye body lotion og parfyme og slikt, så jeg har sjelden grunn til å klage på gavene. Jeg har bare ikke lyst til å bruke tid på å finne noe som er enda mer passende, liksom. 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Må du virkelig bruke en hel lørdag, da? Foreslå at dere møtes i byen sånn og sånn til et gitt tidspunkt. S at du virkelig har dårlig tid og mye su må ordne. Så handler du unna det du skal først, og møter henne seint på ettermiddagen, dermed slipper du billig unna. *S* Bare for å ha sagt det, så ender jeg ikke opp med "dritt" selv om jeg ikke har vært med på handlingen, så gavene blir ikke så veldig mye bedre ved at jeg plukker dem ut selv. Og jeg er nok ikke så flink til å begrense tid med svigermor. Hun er ganske sær, men alt i alt har vi et helt OK forhold, fordi jeg 1) unngår å bruke for mye tid med henne og 2) den tiden jeg er med henne jatter jeg med og prøver å ikke irritere meg for mye! ;-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.