Gå til innhold

God Kveld Norge med Dorthe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gjennomgangsmelodien der, hva i alle dager er det de sier/synger der??? Har prøvd og prøvd å høre, men får det ikke med meg. Noen som hører bedre enn meg? Irriterende er det. Det er snart eneste grunnen til at jeg ser på Dorthe! Så vær så snill å fortell meg det, så slipper jeg å se lenger. MÅ bare vite hva som blir sagt.

Skrevet

Eh, trenger du se hele programmet for å få med deg den?

Skrevet

Eh, trenger du se hele programmet for å få med deg den?

Den kommer jo med jevne mellomrom mellom de forskjellige sekvensene, ikke sant! Så jeg får stadig nye sjanser, men det har ikke hjulpet, derfor spør jeg her.

Skrevet

Aldri lagt merke til at det er noe melodi der jeg. Skal prøve å høre etter imorra! =)

Skrevet

Aldri lagt merke til at det er noe melodi der jeg. Skal prøve å høre etter imorra! =)

Det er en setning med melodi til som blir snakket/sunget ja. Og jeg hører for svarte ikke hva mennesket sier. Er så irriterende. Hvis ikke du hører det i morra nå, så må jeg ta kontakt med TV-kanalen. hehe...

Skrevet

temtation ?

Vet ikke jeg? Tror du det? Men hva SIER de da. Det er det jeg er ute etter. Det er en strofe de synger hele veien igjennom programmet, og jeg får ikke med meg teksten.

Skrevet

Vet ikke jeg? Tror du det? Men hva SIER de da. Det er det jeg er ute etter. Det er en strofe de synger hele veien igjennom programmet, og jeg får ikke med meg teksten.

Jeg tror det er det de synger sånn mellom innslag å sånn.

Skrevet

Jeg tror det er det de synger sånn mellom innslag å sånn.

Åja? hehe... Misforsto jeg. Trodde du mente gruppa Temptation. Da skal jeg høre etter i kveld om det kan være temptation som blir sag.

Skrevet

Åja? hehe... Misforsto jeg. Trodde du mente gruppa Temptation. Da skal jeg høre etter i kveld om det kan være temptation som blir sag.

Fant du ut av det?

Skrevet

Fant du ut av det?

Å, fader, jeg glemte å se det! Så på en utenlandsk kanal isteden. Jaja, det kommer nye muligheter!

Du hørte det ikke du da?

Skrevet

Det er en setning med melodi til som blir snakket/sunget ja. Og jeg hører for svarte ikke hva mennesket sier. Er så irriterende. Hvis ikke du hører det i morra nå, så må jeg ta kontakt med TV-kanalen. hehe...

Sorry, skjønte ikke et kvekk av hva de sa, og nå er jeg frustrert også =s

Skrevet

Sorry, skjønte ikke et kvekk av hva de sa, og nå er jeg frustrert også =s

hehe... Ja, er det ikke irriterende? Når en først har hengt seg opp i slikt.

Skal se jeg må ta den mailen til TV2, da skal jeg informere deg!

Skrevet

hehe... Ja, er det ikke irriterende? Når en først har hengt seg opp i slikt.

Skal se jeg må ta den mailen til TV2, da skal jeg informere deg!

Ja, kan du ikke gjøre det? =)

Skrevet

Å, fader, jeg glemte å se det! Så på en utenlandsk kanal isteden. Jaja, det kommer nye muligheter!

Du hørte det ikke du da?

Jo, jeg mener bestemt at det er "temtation" som synges imellom innslagene.

Men 100% sikker er jeg ikke.

Skrevet

Jo, jeg mener bestemt at det er "temtation" som synges imellom innslagene.

Men 100% sikker er jeg ikke.

Da skal jeg høre ekstra godt etter neste gang jeg ser God Kveld, Norge! Takk skal du ha så lenge. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...