Gjest printa Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut av en melodi? Litt rappete. Jeg trodde først det var Beyonce, fordi det ligner,men så viser det seg å være en annen gruppe. Hver gang jeg hører den på radio, så presenterer de tittelen så raskt at jeg ikke får det med meg. "family et-eller- annet" Sånt er sååååå irriterende! Det er damer som synger, og selve sangen, synges mørkere enn refrenget.. Jeg er ikke god til å synge på dol, men dette er noen av strofene. Bompen baby desoly Lyst refreng: ....."matter of time....osv. 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Åja, den derre "Bompen baby desoly", ja!!! Ja, den er skikkelig kjent, men kommer ikke på gruppa akkurat nå! ;-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Åja, den derre "Bompen baby desoly", ja!!! Ja, den er skikkelig kjent, men kommer ikke på gruppa akkurat nå! ;-) Ja, HÆRLIG det er den! ;-) Håper på flere svar. Flere hoder tenker bedre enn ett*** 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Ja, HÆRLIG det er den! ;-) Håper på flere svar. Flere hoder tenker bedre enn ett*** Har du prøvd å søke på "Bompen baby desoly" på google? ;-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Har du prøvd å søke på "Bompen baby desoly" på google? ;-) Nei, men jeg skal forsøke i kveld på LimeWire`n min. Tusen takk skal du ha for hjelpen! Jeg finner den nok nå skal du se*s* 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Nei, men jeg skal forsøke i kveld på LimeWire`n min. Tusen takk skal du ha for hjelpen! Jeg finner den nok nå skal du se*s* Jeg kunne ikke dy meg for å tulle litt - det minner meg litt om Hjalmar-sangen til Trond Viggo - sønnen min spillker den både titt og ofte og ler av tulle-engelsken! :-) Men hvis låten er så populær at den ligger på vg-lista, så kan du høre en liten smakebit av den der! Kanskje du kan gå inn der ogs høre om du finner den igjen? ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Åja, den derre "Bompen baby desoly", ja!!! Ja, den er skikkelig kjent, men kommer ikke på gruppa akkurat nå! ;-) Hahaha! *holde på å daue av latter* =D 0 Siter
Gjest printa Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Mary J blige - family affair * Nå har jeg låta.* Takk skal dere ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.