Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HEI

Jeg er 30 år, og er ikke spesielt seksuelt erfaren MED partner, men erfaren med å onanere. har nå et forhold til verdens beste kar, som stresser litt med at han ikke greier gi meg orgasme. Jeg har faktisk aldri hatt orgasme, tror jeg. Får ikke det når jeg onanerer heller. Er akkurat som om det bygger seg opp til noe, og at jeg rett før bare MÅ stoppe. Sitter alltid igjen med følelsen av at det er NOE som mangler.....det i seg selv er vel et tegn på at man ikke har hatt orgasme?! Har hørt at orgasme skal være helt fantastisk, men er det jeg som er altfor forventningsfull, slik at jeg egentlig har hatt det, uten å skjønne det selv? Eller er det et eller annet som sitter i hode som gjør at jeg binder meg, før orgasmen kommer? Har hørt at der finnes kvinner som ikke kan få orgasme, eller som aldri får orgasme.....stemmer det, og er jeg i så fall en av disse? Det hele er ganske frustrerende egentlig, for jeg blir liksom aldri helt tilfredsstilt. Lysten min dempes, men jeg er aldri tilfredsstilt.....må jeg bare slå meg til ro med at sånn er det? Har du noen tips til hva jeg kan gjøre, hva HAN kan gjøre, hva VI kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207685-sitter-orgasmen-i-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest monsterilja

Hvordan orker du drive å onanere om du aldri kommer? Må da være frustrerende?

Du VET det om du kommer, tro meg. Det sitter nok mye i hodet ja, men en skulle ikke tro du hadde så mange sperrer når du er alene og onanerer da.

Men du, ikke stopp når du nærmer deg, prøv heller å være mer forsiktig om det blir ømt, for det gjør det i det man kommer og litt etterpå. Du har prøvd vibrator antar jeg?

Gjest dropper nicket ;)

Hvis du har hatt orgasme, så tror jeg du ville merket det. Det er ikke alle orgasmer som er like gode, men det gir likevel en "utløsning" som er ganske tydelig.

Hvis du ikke har fått orgasme når du onanerer heller, så er jeg litt usikker på hvordan jeg kan hjelpe deg. Men har du forsøkt med vibratorer o.l?

Jeg var i starten redd for å tisse på meg, og holdt igjen orgasmen, men så var vi i dusjen engang, og da "dreit jeg" i det og lot det stå til, og da fant jeg ut at jeg ejakulerer, noe som kjennes ganske likt ut som å tisse en skvett. Kanskje du er redd for noe av det samme, og kunne prøve sex i dusjen? Kanskje med vibrator eller dusjhodestimulering på klitoris i tillegg.

Ellers vil jeg bare råde deg til å øve og øve, og ikke stresse med den orgasmen. Bare finn ut av hva du liker, stimulering av g-punktet, at han dunker helt mot livmorstappen, eller klitorisstimulering. Det er mange måter å få orgasme på, og selv om du ikke har fått det til på den ene måten, så greier du det kanskje på en av de andre?

Ei jente jeg har sex med en gang i blandt beskriver det samme som deg. Vær gang hun er nær ved å komme må hun stoppe. Jeg har alltid prøvd å få henne til å komme (er liksom høydepunktet for meg da...) men hun vrir seg alltid unna i siste liten. Hun har ikke noen forklaring på dette annet enn at "det går bare ikke..."

Desverre treffes vi for skjeldent til at jeg virkelig får utforska dette skikkelig. Frustrerende er det i alle fall. Skulle nesten ønske jeg kunne binde henne skikkelig så hun ikke hadde muligheten til å komme unna, for så å stimulere henne til orgasme.Hvem vet, kanskje hadde det vært det som skulle til for å vippe henne over den siste kanten. Vel, det kommer ikke til å skje i alle fall, jeg ikke typen til å tvinge noen til noe.

I alle fall, du er ikke alene om å ha det sånn. Skulle du finne løsninga før venninna mi, vær så snill å si fra... :)

Annonse

Hvis du har hatt orgasme, så tror jeg du ville merket det. Det er ikke alle orgasmer som er like gode, men det gir likevel en "utløsning" som er ganske tydelig.

Hvis du ikke har fått orgasme når du onanerer heller, så er jeg litt usikker på hvordan jeg kan hjelpe deg. Men har du forsøkt med vibratorer o.l?

Jeg var i starten redd for å tisse på meg, og holdt igjen orgasmen, men så var vi i dusjen engang, og da "dreit jeg" i det og lot det stå til, og da fant jeg ut at jeg ejakulerer, noe som kjennes ganske likt ut som å tisse en skvett. Kanskje du er redd for noe av det samme, og kunne prøve sex i dusjen? Kanskje med vibrator eller dusjhodestimulering på klitoris i tillegg.

Ellers vil jeg bare råde deg til å øve og øve, og ikke stresse med den orgasmen. Bare finn ut av hva du liker, stimulering av g-punktet, at han dunker helt mot livmorstappen, eller klitorisstimulering. Det er mange måter å få orgasme på, og selv om du ikke har fått det til på den ene måten, så greier du det kanskje på en av de andre?

Å JADA, jeg har prøvd vibrator. er vel egentlig fast bruker av det. har også prøvd Dildo, uten vibrator.

Hvordan orker du drive å onanere om du aldri kommer? Må da være frustrerende?

Du VET det om du kommer, tro meg. Det sitter nok mye i hodet ja, men en skulle ikke tro du hadde så mange sperrer når du er alene og onanerer da.

Men du, ikke stopp når du nærmer deg, prøv heller å være mer forsiktig om det blir ømt, for det gjør det i det man kommer og litt etterpå. Du har prøvd vibrator antar jeg?

Hvorfor? Man har da et behov, og onani er godt, selv om man ikke kommer. Det er jo samleie også:-) Vibrator er prøvd ja, bruker som regel det.

Gjest monsterlilja

Hvorfor? Man har da et behov, og onani er godt, selv om man ikke kommer. Det er jo samleie også:-) Vibrator er prøvd ja, bruker som regel det.

Tror jeg hadde blitt litt frustrert om jeg aldri kom under onani. Når man har sex får man jo nærhet, kroppskontakt og kos uten at man da trenger å komme.

Men når jeg onanerer så er det jo for en kjapp orgasme, ligger liksom ikke bare å koser med meg selv for kosen.. det har jeg ikke noe behov for. Får mer enn nok kos av kjæresten. Orgasmer også for den del, men deilig med en kjapp en når han ikke er hjemme også.

Når du onanerer gir du deg bare når du blir lei du da eller? Eller hva? Du koser liksom så og så lenge også gir du deg?

Gjest Også sperret på dette området

Kjenner meg godt igjen - har det likedan. Har aldri hatt orgasme, og venter i spenning!

Men jeg tror et litt viktig ting å tenke på, er at en partner kan ikke GI deg (eller meg) orgasme, det er en felles fortjeneste!

Gjest monsterlilja

Kjenner meg godt igjen - har det likedan. Har aldri hatt orgasme, og venter i spenning!

Men jeg tror et litt viktig ting å tenke på, er at en partner kan ikke GI deg (eller meg) orgasme, det er en felles fortjeneste!

Joda, partneren gir bort orgasme, men selvsagt må man først selv vite hva som funker for en. For at han skal kunne gi en det en trenger.

Tror jeg hadde blitt litt frustrert om jeg aldri kom under onani. Når man har sex får man jo nærhet, kroppskontakt og kos uten at man da trenger å komme.

Men når jeg onanerer så er det jo for en kjapp orgasme, ligger liksom ikke bare å koser med meg selv for kosen.. det har jeg ikke noe behov for. Får mer enn nok kos av kjæresten. Orgasmer også for den del, men deilig med en kjapp en når han ikke er hjemme også.

Når du onanerer gir du deg bare når du blir lei du da eller? Eller hva? Du koser liksom så og så lenge også gir du deg?

Koser meg meg selv? Nei. En kjapp en er helt greit, og onanerer til jeg av en eller anen grunn ikke greier mer. Stopper liksom like før jeg føler at jeg når toppen, og da stoppper jeg ved at kroppen vrir seg, eller armen ikke vil mer. Stopper når jeg føler at NÅ, var det nære på....igjen! Om jeg stopper frivillig? Nei over hodet ikke.....er jo liksom derfor jeg lurer på om det er noe i hodet mitt som sperrer!

Gro Isachsen, Sexolog

Cirka halvparten av alle kvinner sliter til tider med å få orgasme. Noen får det aldri. Men det er ikke hans oppgave å gi deg det. Først må du finne ut hvordan du får til å gi deg selv en.

Det er likevel mulig du har hatt en, selv om jeg antar det i tilfelle har vært det jeg kaller en aldri så liten hverdagsorgasme. Det har neppe vært en himmelstormende og buldrende en.

Det viktigste tegnet på at du har en orgasme er at skjedemusklene trekker seg sammen og slipper opp i pulserende spasmer. Dersom disse musklene er lite utviklet, gjør det at orgasmene kjennes svakere. Kanskje du kan kjenne det bedre dersom du trener disse musklene.

For å få orgasme er det dessuten viktig å gi slipp på kontroll og være både fysisk og psykisk tenkt. Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...