Gå til innhold

Nå satte kjeltringhjernen min i gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ikke? Har de sånn sensor i bakken som merker bilens tyngde?

Magnetsensor. Du kan lure den med en stålplate på 1 kvm eller større :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Magnetsensor. Du kan lure den med en stålplate på 1 kvm eller større :-)

Pokker!

(kunne du ikke bare sagt det der med en gang, så hadde jeg sluppet å streve sånn med å forklare? :P)

Skrevet

Jeg har ofte tenkt på noe av det samme når det gjelder parkeringshus. Man kjører inn, trekker en sånn lapp, og står så lenge man måtte ønske. Og så skal man bruke den samme billetten når man skal ut.

Men hva om man istedet for å sette seg inn i bilen og bruke den "gamle" billetten heller går og trekker en ny en, og så dytter den inn i den gule automaten og betaler for de 3 minuttene som det tar, og så kjører ut? Det bør vel teoretisk sett være mulig?

Hilsen en Caloni som selvsagt alltid betaler for seg ;)

Ja, så lenge det ikke er overvåket så går det selvsagt an! :)

Skrevet

Pokker!

(kunne du ikke bare sagt det der med en gang, så hadde jeg sluppet å streve sånn med å forklare? :P)

Ikke med vilje. Men jeg skjønner hvor det svikta i kommunikasjonen, da jeg fikk opplysninger fra sufflør i pausen. Jeg visste ikke hvordan det funka, bare sånn delvis :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...