Gå til innhold

Reise til Irland.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har vært i Irland og kan fortelle om det landet som ett reisemål?

Og har dere en fin link til Irland?

På forhånd tusen takk

Fortsetter under...

Gjest God tur til Irland,
Skrevet

Hei.

Har vært i Irland en gang. Da på sommerferie.Det er den beste ferien jeg har hatt i voksen alder. Faktisk et så flott land at jeg og min mann kunne tenkt oss å flytte dit.

Vi leide bil, dro rett gjennom landet fra Dublin. Vi leide hytte i Portumna , et pytte lite sted i nærheten av Galway.

Anbefaller også et besøk på klippene ved Moher, som faller 200 meter ned i Atlanteren.

Fantastisk natur i hele landet.

Vi overnattet også noen netter i bed & brekfast, fin måte å bli enda mere kjent med det Irske folket.

Må også si at vi overnattet en natt i Dublin, etter 8 dager i rolige omgivelser i en små by, var Dublin en nedtur!

Ønsker deg en riktig god tur.

En link kan være

http://www.tourismireland.com/nor/Index.cfm

(ønsker ikke kommentar på skrivefeilene mine:-) )

Skrevet

Har bodd i Irland i 3 år og planlegger og flytte tilbake over nyttår. :) Elsker øya!! :)

Anbefales som feriemål, men kanskje ikke på denne tiden av året. Været suger nå, vind rett inn fra irskesjøen, gjørme og mye regn. Vent til utpå våren,så får du virkelig sett hvorfor det kalles The emerald isle... :)

Anbefaler at du tar turen fra Dublin (hvis dere kommer dere ut av byen, den kan bli hypnotiserende. Spes om dre liker publivet.) til Cork og videre til Killarney. Westport må også sees. Giants Causeway i nord (County Donegal) er en opplevelse. Lei bil eller kjør over England. :)

Kos dere!!

www.goireland.com

www.iol.ie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...