Gå til innhold

Hvor traff du din utkårede?

Anbefalte innlegg

Gjest bertefrid
Skrevet

Jeg har vært i to seriøse forhold i mitt voksne liv, og er nå på leting etter nr. 3.....

Mine to forgående traff jeg ute på byen, og siden disse gikk den veien høna sparket, lurer jeg på hvor jeg skal lete etter nr.3?

hvor fant du din utkårede?

Skrevet

Min første eks var en venn av min venninne, og det var kjærlighet ved første blikk. Hadde nok vært sammen enda hvis det ikke var for at jeg rotet det til.

Min andre eks møtte jeg via internett (ikke noe slibrig, opplagt sjekking, vi pratet vanlig en god stund først). Jeg ble hodestups forelsket, men han gav seg ut for å være en annen enn den han egentlig var, og det ble et slags stormende elsk-hat-forhold, som tok slutt da jeg skjønte at vi var for ulike.

Mitt tips er å ikke vente å finne noen, bare la det skje når og hvor man minst venter det =)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg kan fortelle hvordan jeg ble sammen med min siste ex, siden det var litt spesielt :-)

Jeg hadde akkurat kjøpt en bok om kroppsspråk. Der var det bl.a. beskrevet et spesielt sjekke-blikk. Jeg satt på toget og bestemte meg for å teste det ut. Rett overfor meg satt en gutt som så ganske flott ut.

Jeg tok sjekkeblikket på ham en to-tre ganger. Da begynte han å prate med meg, og vi gikk av på samme stasjon.

Vi fortsatte å prate sammen. Han inviterte meg ut, og vi ble sammn.

Jeg fikk vite at han egentlig skulle gått av på stasjonen før meg, men lot være for å finne ut hvor jeg skulle. Kameratene hans ble også veldig overrasket siden det var første gang han hadde pratet med noen ukjente på toget!

Vi var ikke sammen mer enn et halvt år, men jeg våget aldri å fortelle ham om flørteblikket ;-)

Vi utviklet forresten et godt vennskap og hadde kontakt i flere år, også etter at jeg giftet meg.

Skrevet

Vi havnet i samme klasse første studieår. Skolen begynte vel i slutten av august, og i begynnelsen av oktober var vi et par!

Og det er nå 14 år siden... :-)

Skrevet

Vi møttes på flere arenaer kan man si, da vi var studenter. Felles venner, deltok på et par av de samme aktivitetene utenom, og møttes i det hele tatt ganske ofte. Det var ikke kjærlighet ved første blikk fra min side, men plutselig en dag traff amors pil :o)

Skrevet

Jeg har hatt to seriøse forhold i mitt liv, den første traff jeg via venner på ungdomsskolen (!) og den andre traff jeg nå i vår via internett. :o)

Skrevet

Traff min utkårede på jobben:-)

Enkelt og greit!

Skrevet

Traff sambo på: INTERNETT! (spray:)

Første skoledag på høgskolen...

Skrevet

Jeg har hatt to seriøse forhold i mitt liv, den første traff jeg via venner på ungdomsskolen (!) og den andre traff jeg nå i vår via internett. :o)

Det er godt å se at du er like forelsket hele tiden. Hvor lenge blir han hjemme denne gangen? Forhåpentligvis over jul og nyttår:)

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg kan fortelle hvordan jeg ble sammen med min siste ex, siden det var litt spesielt :-)

Jeg hadde akkurat kjøpt en bok om kroppsspråk. Der var det bl.a. beskrevet et spesielt sjekke-blikk. Jeg satt på toget og bestemte meg for å teste det ut. Rett overfor meg satt en gutt som så ganske flott ut.

Jeg tok sjekkeblikket på ham en to-tre ganger. Da begynte han å prate med meg, og vi gikk av på samme stasjon.

Vi fortsatte å prate sammen. Han inviterte meg ut, og vi ble sammn.

Jeg fikk vite at han egentlig skulle gått av på stasjonen før meg, men lot være for å finne ut hvor jeg skulle. Kameratene hans ble også veldig overrasket siden det var første gang han hadde pratet med noen ukjente på toget!

Vi var ikke sammen mer enn et halvt år, men jeg våget aldri å fortelle ham om flørteblikket ;-)

Vi utviklet forresten et godt vennskap og hadde kontakt i flere år, også etter at jeg giftet meg.

Kan du beskrive dette sjekkeblikket? *vil lære* :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har møtt kjærester og interesante menn mange steder jeg:-)

Den første ordentelige synes jeg var så kjekk når han gikk og klippet gresset i bar overkropp, så jeg gikk og sa hei;-) Da var jeg femtenish og hadde akkurat flyttet på hybel for å gå på skole.

Den andre langvarige møtte jeg på hyttetur, sånn via noen venner.To har jeg møtt via bror min, de har vært kompiser av ham, den første hang ut hjemme hos oss for noe filmgreier sammen med brutter og jeg snek meg inn på rollelisten..;-) Den andre hadde brutter med til meg hjemmefra( Etter at han flyttet til USA)..;-)

Samboeren min over åtte år fra nylig møtte jeg på byen, han var veeeldig romantisk, løp etter meg da jeg gikk hjemover og sa at jeg ikke bare kunne forsvinne sånn når han først hadde møtt meg,og tryllet håndstjålet vin fra vid frakk og gode greier..:-) Han var så søt så.

Og sist møtte jeg en amerikansk gutt som reddet meg blødende og jævlig opp fra ett hull i bakken utenfor kafe på fylla, som jeg uheldigvis ramlet ned i.;-)

En kan sannelig møte kjekke gutter både her og der! :-)

Ellers har man jo møtt søte gutter både på skole,jobb, fly,ferie, festosv, osv,men intet langvarig der.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Kan du beskrive dette sjekkeblikket? *vil lære* :-)

Jeg lurte på hvor lang tid det ville ta før noen spurte om det, hehe.

Du skal la blikket vandre i en trekant. Se personen inn i det ene øye, så i det andre. Deretter lar du blikket vandre på skrå nedover mot magen, for så å vandre opp til det første øyet igjen.

Kan gjentas.

Skriv og fortell om du får napp, da!

Skrevet

Jeg traff ham på byen. Begge var like fulle, men "klare" nok til å utveksle telefonnummer (ikke noe annet nummer den kvelden). :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...